20 mar 2018

Czas odnowić buty na wiosenny sezon - sportowe inspiracje.

Witam,



Kiedy wchodzę do obuwniczego sklepu, nieraz nie wiem na jaki dział mam iść... czy damski czy dziecięcy. A to dlatego, że ja to mała kobietka jestem, bo z rozmiarem 35 ale i wiekowo też +30, więc ciężko nieraz jest mi kupić ładne i wygodne kobiece buty (czy to eleganckie czy sportowe) Tym bardziej, że nie chce dziecięcych fasonów! A buty, które mi się podobają są zazwyczaj w dużych rozmiarach i jak już coś jest ładnego w rozmiarze 35 to cenowo mnie od razu przeraża i wychodzę ze sklepu. Czy sklepy zawsze muszą narzucać taką marżę? Czy ja się nie znam na cenach? Chociaż nie, bo pracując kiedyś w sklepie z bielizną, sama ustalałam ceny jakie kazał szef i kiedy przyszedł towar to na sklep wystawiało się o 40-60% drożej niż cena od producenta. Dlatego teraz nieraz coś taniej opłaca kupić się w internecie niż przepłacać w galeriach handlowych. I to mnie przekonuje, bo rozważam wybrać coś sobie na wiosnę z obuwia przez internet. Zdaje sobie sprawę, że kupowanie takich rzeczy bez przymiarki jest ryzykowne, ale są sklepy co mają np. darmowe wysyłki i takim sklepem do którego zajrzałam jest Street-sport. Zatrzymałam się w nim na dłużej, bo sklep posiada ciekawy i duży asortyment. Cenowo również jest w porządku. A pozytywne opinie na Ceneo przekonują mnie jako nową klientkę. Dużo jest modeli sportowych, typu adidas, trampek, bo to asortyment skierowany jest ku wygodnym butom na co dzień, na trening, na fitness, na wspinaczki górskie. 

Wybrałam kilka modeli, które wpadły mi w oko, teraz tylko pozostaje mi zapytać sklep, czy znajdzie się coś w rozmiarze 35 :)




Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo na wiosnę i lato lubię białe obuwie. Czy to baleriny, klapki, czy trampki. Cieszę, się że sklep posiada również i takie klasyczne buty w bieli. One pasuję zawsze do każdej stylizacji: jak np. jasnych jeansów, ciemnych rurek, leginsów lub też do krótkich spodenek. Podobają mi się te białe fasony i powiem Wam, że ciężki wybór co wybrać. Chciałabym buty w których mogłabym biegać, ale nie tak biegać treningowo, ale jak to się mówi, mieć buty do 'latania', czyli biegania po mieście na co dzień. Ja stawiam na biel! 

A który model Wam się podoba? Pomożecie coś wybrać? :)

źródło:internet

Pamiętam jak wybierałam się w moją pierwszą podróż samolotem. Spakowałam co mi potrzeba, ale gdy spojrzałam na to wszystko pomyślałam „a buty”? Niespakowane... To było lato, ciepło, niby pasuje lekkie obuwie, ale do spodni inne, do sukienek inne, na plaże – klapki/japonki, a może coś na wieczór na szpilce? a na spacery adidasy? Znów metlik w głowie z obuwiem ileż par zabrać? Dylematy Nasze kobiet i te Nasze małe, wielkie problemy... Na szczęście te wakacje wspominam bardzo miło i sympatycznie. Bawiłam się wspaniale, na lotnisku przy ważeniu walizki okazało się, że mam 18 a nie 20 kg, czyli wszystko w normie, a ja w duchu tylko pomyślałam, szkoda, że nie zabrałam jeszcze jednych balerinek. Ale przynajmniej później miałam miejsce na pamiątki :) W ten wtorkowy zasypany i mroźny dzień na południu Polski przesyłam Wam dużo ciepła i przywołuje słońce!


Odnawiacie buty na wiosnę w stylu adidasowo-trampkowym? Ja już nie mogę się doczekać w pełni wiosennego sezonu, poczuć ten zapach wiosny! Ściągnąć ciężkie kozaki i wskoczyć w lekkie adidaski :) Póki co na południu Polski ostatnio była co prawda ładna pogoda, aczkolwiek znów przywitaliśmy zimę, więc wiosno przybywaj, garderobo przygarnij nowości!



pozdrawiam,

Donna

32 komentarze:

  1. super modele butów, nie znam nikogo z tak małą stopą , ja mam rozmiar 36 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 36 to też maleńki :D ja czasami kozaki mam 36, a tak to reszta 35 ;)

      Usuń
  2. Te w pudrowym różu to prawdziwe perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te w pudrowym różu świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem posiadaczką małej stopy (36). Sprawdzone są według mnie New Balance, tak wygodnych butów dotąd nie miałam. Kuszą mnie adidasy, jednak nie mogę się zabrać do kupna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na wiosnę i lato również bardzo lubię białe buty :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero od kilku sezonów polubiłam białe, wcześniej zawsze ciemne wybierałam :)

      Usuń
  6. Moja mama ma bardzo małą stópkę. Niejednokrotnie miała problem z doborem ładnego, odpowiedniego dla jej stopy obuwia.
    Na pewno zajrzę na stronkę, co jak co, ale uwielbiam przeglądać obuwie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to doskonale, że przy małej stopie ciężko o wybór ładnych fasonów.

      Usuń
  7. najlepsze 2 i 3 :D nie przepadam za białymi butami :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Eh, niestety jak to się mówi za markę trzeba płacic.. Jednakże numer jeden.. Cudowne są te buty, chciałam kupić takie same, ale zdecydowałam się na coś innego.. Również mam małą stopkę 36/37 ..;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tet muszę kupic jakieś nowe,jasne buty na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubie srebrne buty. Podobaja mi sie ostatnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Noszę 36 i też ciężko znaleść dobre, szczególnie na szpilce ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja czasem kupuję przez internet i bardzo sobie chwalę

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi, i follow you now, can you follow me on my blog?
    http://amoriemeraviglie.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam sportowe buty ale zapewne coś jeszcze sobie sprawie 😁

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w styczniu robiłam przegląd i zostawiłam tylko jedną parę. Reszta do kosza bo się nie nadaje do niczego. Musze kupić coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też muszę zrobić przegląd, też by się znalazło coś do kosza, trzeba zrobić miejsce na nowości :)

      Usuń
  16. Ja mam Fluxy oraz New Balance i uwielbiam te buty :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nr 1 oraz 6 są bardzo ładne :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...