19 lip 2015

Żel do mycia ciała i skóry głowy PURI-ICHTILIUM od Pharmaceris.

Witam,


Problem łuszczycowy mojej skóry głowy pojawia się sporadycznie i zależy od kilku czynników m.in. pory roku, zmiany pogody, klimatu, stresu, odżywiania, czy też używanych aktualnie nowych szamponów/odżywek/masek itp. Dlatego też osoby, które borykają się z tego typu uciążliwą dolegliwością powinny wypróbować Żel do mycia ciała i skóry głowy PURI-ICHTILIUM od Pharmaceris. Osobiście używam go tylko do skóry głowy. Jak się spisuje? Zapraszam na recenzje :)


Wskazania:
Specjalistyczny żel polecany do codziennego mycia ciała i skóry głowy dotkniętej zmianami łuszczycowymi. Rekomendowany także dla osób z nadmierną suchością skóry, uczuciem napięcia, swędzenia oraz łuszczeniem się naskórka. Zastępuje tradycyjne mydło i szampony.

Działanie:
"Preparat doskonale myje skórę głowy oraz ciała. Działa łagodząco i wspomagająco na procesy regeneracji skóry. Zawarty w żelu ichtiol niweluje podrażnienia oraz zmniejsza uczucie swędzenia skóry. Wyciąg z kory wierzby reguluje proces złuszczania się martwych komórek naskórka. Piroktonian olaminy niweluje łuszczenie się skóry zarówno nieowłosionej, jak i owłosionej (łupież), zapobiegając jednocześnie nawrotom dolegliwości. Żel wykazuje działanie łagodzące i kojące. Specjalnie dobrane składniki receptury zapewniają właściwą pielęgnację skóry dotkniętej problemem łuszczycy oraz umożliwiają wydłużenie okresu remisji zmian"


Bezpieczeństwo i wysoka tolerancja potwierdzona klinicznie i dermatologicznie. 
* Hipoalergiczny  * Kompozycja zapachowa bez alergenów

Skuteczność potwierdzona klinicznie i dermatologicznie na skórze ze zmianami łuszczycowymi:
76% poprawia kondycję skóry głowy
50% poprawia kondycję włosów
Źródło: badania pod nadzorem zespołu lekarzy klinicznych po 3 miesiącach stosowania.


SKŁADNIKI AKTYWNE:
Ichtiol - o właściwościach antyseptycznych oraz zmiękczających naskórek. Łagodzi uczucie swędzenia, podrażnienia oraz napięcia skóry.
Piroktonian olaminy - przywraca równowagę mikroflory naskórka, niwelując łuszczenie się skóry zarówno nieowłosionej jak i owłosionej (łupież), zapobiegając nawrotom dolegliwości.
Wyciąg z białej wierzby - działa przeciwbakteryjnie i łagodząco na naskórek. Wykazuje działanie antyseptyczne, reguluje proces złuszczania się martwych komórek skóry.
Kwas cytrynowy - normalizuje proces rogowacenia naskórka, rozjaśniając przebarwienia i rozświetlając skórę.


Moja opinia:
Żel do mycia ciała i skóry głowy PURI-ICHTILIUM od Pharmaceris, kupiłam w aptece z polecenia Pani farmaceutki - chciałam coś na łuszczącą się skórę głowy. Sporadycznie sięgam po produkty, które są 2 w 1. W tym przypadku jest to żel do mycia ciała jak i skóry głowy. Kupiłam z myślą o skórze głowy. Żelu używa się jak tradycyjnego szamponu, czyli zwilża włosy i masuje aż, powstaje piana. Chwilę odczekam (w tym momencie np. myje zęby czy buzię), a po chwili spłukuje. Po kilku razach umycia tym żelkiem skóry głowy no i włosów - zauważyłam, że skóra przestaje się łuszczyć na tyle, że nie widzę łupieżu na czarnych bluzkach. Muszę napisać, że odczuwam po nim poprawę. Skóra mnie nie swędzi i nie jest podrażniona. Sam żel jest jasno-żólto-przezroczysty, delikatny i łagodny. Pachnie bardzo przyjemnie, świeżo (przypomina mi wersję zapachową T dermokosmetyków pharmaceris). Tubka jest o pojemności 225 ml, miękka i zamykana na klik.  Ja używam tylko gdy odczuwam zmiany łuszczące się na skórze głowy. Moim włosom nie szkodzi, ponieważ jest to delikatny i łagodzący produkt. Nie pląta i nawet rozczesują się w miarę spoko. Zauważyłam nawet, że włosy nie przetłuszczają się tak szybko i nie muszę ich myć codziennie. Cenowo wychodzi ok 32 zł.



Znacie ten produkt?




pozdrawiam,

Donna

8 komentarzy:

  1. Nie znamy, ale markę uwielbiamy<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam. Ja problemów ze skórą głowy nie mam, ale mojemu M. mogłabym kupić. On potrzebuje delikatnych szamponow, bo po wiekszosci swedzi do skóra.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam i nawet nie słyszałam o nim wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tę markę,dlatego chętnie wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam, ale produkt wydaje się być bardzo ciekawy
    \
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio bardzo często spotykam się z postami o kosmetykach tej firmy, sama chętnie coś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz o nim słyszę, ale bardzo by mi się przydał. Skóra mojej głowy jest stale podrażniona. Nawet jak nie mam łupieżu, co jakiś czas mocno swędzi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...