14 lip 2015

Płyn micelarny 3 w 1 owies Green Pharmacy.

Witam,



Już jakiś czas temu zaczęłam używać Płynu micelarnego 3w1 owies z Green Pharmacy. Czy owy płyn spełnił moje oczekiwania i czy go polubiłam? - Zapraszam na krótką recenzję.


Opis:
"Bezzapachowy. Działa potrójnie: oczyszcza, tonizuje i nawilża. Do codziennej pielęgnacji. Nie wymaga spłukiwania. Forma miceli daje wysoką jakość oczyszczania, zapewnia łagodny demakijaż. Dzięki neutralnemu pH zachowuje równowagę fizjologiczną skóry, nie narusza jej bariery ochronnej. Łagodnie i skutecznie usuwa zanieczyszczenia z twarzy, szyi i dekoltu, zmywa makijaż oczu i ust. Jest wzbogacony łagodzącym i regenerującym ekstraktem z owsa oraz nawilżającym pantenolem. Specjalny, wielozadaniowy składnik ochronny, uspokaja podrażnienia, daje elastyczność, sprężystość i gładkość skóry, chroni przed utratą wilgoci i pozostawia uczucie komfortu"

Skład: 
Aqua, Glycerin, Sodium Cocoamphoacetate, Polysorbate-20, Maltooligosyl, Glucoside/Hydrogenated Starch Hydrolysate, Propylene Glycol, Avena Sativa Kernel Extract, Panthenol, Citric Acid, Tetrasodium Edta, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate


Moja opinia:
Płyn spełnił moje oczekiwania. Bardzo dobrze zmywa makijaż, a szczególnie tusz do rzęs. Nie 'rozmazuje' oka a dobrze go oczyszcza. Zbiera wszelakie zanieczyszczenia i resztki podkładu. Jest bezzapachowy - nawet mi to się w nim podoba, bo nie podrażnia swym zapachem. Nie lepi się na skórze i nie pozostawia tłustej warstwy, choć zaraz po przemyciu czuję lepkość, ale to uczycie znika jak nakładam np. krem do twarzy nawilżający. Płyn tonizuje i świetnie nawilża, bo radzi sobie ze suchymi skórkami. Nie piecze i nie podrażnia. Duże pojemne opakowanie 500 ml - o tak! jeśli tylko płyn mi służy to lubię jego duże pojemności. Zawiodłam się trochę na otwieraniu buteleczki, która ma taki żółty dziubek, który z jednej strony urwał się i muszę teraz ostrożnie otwierać, by całkiem się nie urwał :/


Polecam płyn na warunki domowe 500 ml naprawdę się opłaca kupić, bo na długo wystarcza :) Na wyjazdy buteleczka jest zbyt duża, ale widziałam go też w wersji 250 ml :)



pozdrawiam,

Donna


7 komentarzy:

  1. Lubię ich produkty choć nie wszystkie, ale z tych sprawdzonych mam olejek łopianowy z czerwoną papryką i olejek do kąpieli z różą :-) o olejku możesz poczytać w najnowszym poście u mnie, na prawdę polecam go z czystym sumieniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja póki co używam płynu Bebeauty, a tego nigdy nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie, że jesteś zadowolona z działania i pojemność duża to zaleta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spotkałam się z nim wcześniej :) nawet ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy płyn, jakoś nigdy nie rzucił mi się w oczy. Chętnie bym go wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z GP miałam tylko płyn do kąpieli i szampon, który mi za bardzo nie przypadł do gustu, ale takiego micelka chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...