1 sty 2014

Moje Hity kosmetyczne 2013 r.

Witam,


Zaprezentuje moje hity kosmetyczne 2013 r. które miałam okazję poznać i stały sie moimi ulubieńcami. Oczywiście moje zapasy są dość spore i myślę, że w nich również kryją się perełki i ulubieńcy, ale mam zasadę, że otwieram produkt i kończę go do końca, po czym otwieram nowy. 
Opierałam się na moich zdjęciach, które już pojawiły się wcześniej wpisach :)


Pielęgnacja włosów:

Olejek powoduje u mnie szybszy porost - zużyłam nie pamietam 3 lub 4 buteleczki i mam jeszcze jedną w zapasie :)


Maska, która poprawiła szybko kondycje moich włosów! 


Z BingoSpa to uważam, że ta maska to nr. 1 



Jednak ta jest NAJlepsza!





Pielęgnacja ciała:

Maseł i balsamów używałam dość sporo jednak wybrałam to jedno ze wzgędu na zapach :)




Duet  na cellulit ulubieńcy - działają! 



Krem, który fenomenalnie działał na zmęczone nogi - gorąco polecam!



Przepiękne zapachy żelków: 
(było ich całe mnóstwo ale wybrałam kilka)


 ach te malinki, soczyste słodkie malinki 


Mały ale wielki ulubieniec! 
- ostrrry zdzieraczek <3 




Kolorówka:
Prze - prze - przecudowny brązer z Mary Kay! 


Nude ulubiona pomadka z Heanu co prawda od października ale to mój hit! 




Pielęgnacja twarzy:

Leciutki kremik z nivea, bardzo polubiłam :)

Pharmaceris i dr Irena Eris to zawsze super produkty :) 







Kilka lekkich i orzeźwiających toników:





Peelingi Mariza the best!



z under 20 działał bardzo dobrze :)


Maseczki <3





Inne:

Dove nr.1 jako ochrona!



Na każdą okazję i bez okazji ;) <3 
wineczko 


Oczywiście, że to działa!
Feromony BTB damskie :)



Non stop na paznokciach :D 




Kończę podsumowanie moich hitów, było ich więcej ale te są dla mnie strzałem w 10! 
Aż trudno uwierzyć, że 2013 r. przeszedł już do historii :(



pozdrawiam,

Donna

15 komentarzy:

  1. Maskę z Pilmowax też uwielbiam koniecznie kuszę kupić sobie ten olejek łopianowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. BingoSpa odzywa !! uwielbiam ja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Carlo Rossi <3 moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O,uwielbiam Pilomax,Bingospa!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masełka z Fennel i ja uwielbiam i zele z Soraya ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawi mnie ten peeling do ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana część z prezentowanych produktów posiada moja półka. Zgadzam się z tobą w 100%.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusi mnie ten olejek łopianowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. maseczka babuszki Agafii i olejek łopianowy - uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie ris i chce wyprobowac ten krem matujacy taki z błękitną czcionką :)
    under 20 i lirene to rowneiz eris ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze nic nie miałam, mam nadzieję, że uda mi się Twoje hity wypróbować w przyszłym roku :) też mam zasadę, że najpierw muszę wykończyć otwarty kosmetyk i następnie otwieram nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. widze tu kilka moich faworytów np. jak maska z Pilomax czy maseczka z Efektimy :P

    OdpowiedzUsuń
  13. peeling mariza jest super, potwierdzam,

    OdpowiedzUsuń
  14. Maska drożdżowa świetna, ale olejek GP kompletnie się nie sprawdził u mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...