3 sty 2014

Gesha Beauty collagen drink suplement diety.

Witam,


Produkt GESHA BEAUTY COLLAGEN DRINK zawiera hydrolizowany kolagen morski o nazwie “Peptan“. Postanowiłam sama na sobie przetestować. Jest to suplement w formie płynnej. Zapakowany w pudełeczko, które posiada 10 małych i dość ciężkich buteleczek po 50ml. 




źródło: http://www.gesha.pl/a,pl,starter.html

Opis:
"Jest to suplement diety nowej generacji w postaci napoju, a zatem do 50 razy bardziej skuteczny niż tabletki kolagenowe. Gesha Beauty® Collagen Drink zawiera tylko wysokojakościowe składniki. Hydrolizowany kolagen pochodzący z ryb stanowi główny składnik, a mieszanka witamin wspiera jego działanie. Naturalny słodzik Stevia (Stevia rebaudiana) pozwala nawet cukrzykom korzystać z naszego produktu. Skład ten został zaprojektowany dla maksymalnej absorpcji i biodostępności. Gesha Beauty® Colagen Drink jest produkowany z wykorzystaniem najbardziej zaawansowanej technologii i najwyższych standardów jakości w przemyśle nutrikosmetyków".




Moja opinia:

Podoba mi sie to, że dawki są podzielone na małe buteleczki, które można od razu wypić. Dzienna dawka to 1-2 buteleczki. Ja piłam 1 dziennie. Do tego same w sobie buteleczki są z ładną, opisową etykietą.



Trudno mi uwierzyć, że taka dawka 10 buteleczek miała mi dać coś co polepszy moją kondycję skóry, włosów czy paznokci.  Z tego co czytałam na stronie producenta, zalecana dawka to picie produktu przez 4 tygodnie, lub dla uzyskania lepszych efektów to 8-12 tygodni. 

Po wypiciu 10 buteleczkach, czyli 10 dniach nie widzę  żdanych widocznych efektów. W smaku przypomina mi napój jak niezastygnięta galaretka jabłkowo-wiśniowa. Wyczuwam też taki posmak troche chemiczny, ale dało się go wypić bez trudu. Pobudzał i był orzeźwiający. Napój jest słodkawy i taki mętny, może przez zagęszczony sok jabłkowy w składzie.


Uważam, że to zbyt mało produktu, aby mogły być widoczne efekty i wypowiedzenie się w dłuższej recenzji. Wadą powyższego produktu jest cena. Za 10 buteleczek płacimy 149 zł
Nie kopiowałam tekstu, ze strony producenta, więc dla zainteresowanych więcej o produkcie tutaj. Dodam, że powyższy produkt otrzymałam w upominkach z grudniowego eventu blogerek.


Znacie lub stosujecie tego typu suplementy?





pozdrawiam,

Donna  

10 komentarzy:

  1. łojej drogie i za słaby efekt, nie wiem czy se na nie pozwolę.Nie wierzę w takie cudaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. raczej bym nie kupiła za taką cenę :O może cała kuracja by coś dała?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze drogo zwłaszcza ze efekty widoczne mają być po 4 tyg.... lipa...

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż....cena trochę odstrasza... ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. drogie... wolalabym inny suplement kupic w tej cenie co wystarczylby na dluzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena wysoka i mało ich w jednym opakowaniu :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...