27 lis 2012

Włosowy Tag

Witam,


Nadrabiam zaległości i dziś odpowiadam na jeden z tagów do którego zaprosiła mnie 
Agata - dziękuję :) 



Zasady:
* odpowiedzieć na 13 pytań
* oTAGować 5 osób (oczywiście poinformować je o tym)
*  podziękować nominującemu blogerowi na jego blogu



1. Twój naturalny kolor włosów: 
- Naturalny to ciemny blond 

2. Twój obecny kolor włosów:
- Czarny 

3. Aktualna długość Twoich włosów:
- Coś ok 56 cm

4.  Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy:
- Do pasa 

5. Jak często podcinasz końcówki?
- Jak widzę, że zaczynają się rozdwajać i są takie 'napuszone' na końcach lub zauważyłam też, że jedna strona rośnie szybciej, a druga słabiej, więc je wtedy podcinam do prostego poziomu (mniej więcej wyrównuje) 
   
6. Twoje włosy są proste, kręcone, czy falowane?
- Zawsze proste

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy?
- Nie wiem 

8. Jakie są Twoje włosy (np. normalne, przetłuszczające się, suche itp)?
- Zależy od danej pielęgnacji, od pory roku, czasami nie narzekam na nie - są normalne, a czasami przetłuszczają się szybko u nasady a końcówki suche.

9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny?
- W tygodniu 'muszę' umyć włosy codziennie, w weekend daje im odpocząć i robię masaże głowy. Obecnie codziennie myje lushem new, nakładam odżywkę Isana do spłukiwania/ocet malinowy z Mariona i jeszcze raz myje lushem. Raz lub dwa razy w tygodniu nakładam olejek przeciw wypadaniu ze skrzypem polnym Green Pharmacy. Rano psikam sprayem z Mariona. Olej zmywam delikatnym szamponem z Babydream. Tylko raz w tygodniu nakładam maskę Bingo Spa z zieloną glinką i trzymam do 30 minut lub dłużej.

10. Czego nie lubią Twoje włosy?
- Jak końcówki nawijam na wałki z gąbki i popsikam sprayem stylizującym, okropnie się wtedy plączą przy rozczesywaniu. Włosy też nie lubią wiatru brrr wtedy też dużo mi wypada

11. Co lubią Twoje włosy?
- Gdy mogę im poświęcić więcej czasu na pielęgnację i traktuję je delikatnie :) Lubią maski, pachnące szampony Lush.

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?
- Nosze rozpuszczone zawsze.

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić, co by powiedziały?
- 'chcemy być dłuższe i bardziej lśniące'.

 14. Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację włosów?(pytanie opcjonalne)
- Zawsze starałam się dbać dobrze o włosy. Przez ostatnie 2 lata mam może więcej kosmetyków niż wcześniej.... wcześniej nie byłam uzależniona od kosmetyków jak teraz i grzecznie, ładnie kończyłam i dopiero kupowałam nowy kosmetyk, teraz to się zmieniło i mam o wiele więcej kosmetyków do pielęgnacji włosów. Do pielęgnacji doszły wcierki, oleje, suplementy. 


Dziękuję za wywiad :)



Zapraszam wszystkich chętnych.


pozdrawiam,

Donna

1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...