19 lis 2012

Przesyłki, które cieszą: Pharmaceris i Fennel

Witam,


Przesyłki, które cieszą... -:) 

Przed weekendem dostałam przesyłkę od Pani Magdaleny z Pharmaceris i 4 produkty do przetestowania dla cery naczynkowej. Kosmetyki testować będzie moja mama, gdyż jest posiadaczką cery naczynkowej. Bardzo dziękuję w imieniu mamy.


Tonik, płyn micelarny, krem odżywczy do twarzy i krem redukujący cienie i worki pod oczami.



A dziś, niespodziewanie zawitała do mnie miła przesyłka z nawiązaną współpracą jakiś czas temu (jeszcze we wrześniu) z firmą Fennel.

Dostałam masło do ciała kwiat wiśni oraz nowość cukrowy peeling do ciała z kokosem.
Dziękuję!


 Więcej na temat owych produktów, oczywiście znajdzie się za jakiś czas na blogu :)
Miałyście coś z tych kosmetyków, znacie? 

ps. Rudi nie czytaj ;)))



pozdrawiam,

Donna


13 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa recenzji tych kosmetyków fennel, gdyż nie słyszałam o nich..

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dostałam przesyłkę od Fennel :)
    Może masz ochotę zgarnąć zestaw kosmetyków Venita? Zapraszam do mnie na konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och jak ja bym chciała miec maslo z Fennel ;) Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam marki Fennel, więc chętnie poczytam Twoje recenzje :)
    Obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do mnie :)

    http://testujeiopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję
    miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję współpracy!
    ciekawa jestem jak się sprawdzą kosmetyki Fennel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy! Cery naczynkowej nie mam, ale kosmetyków Fennel jestem ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje co do współprac.

    Moja mama też ma taką cerę właśnie, czekam na opinie!

    Bardzo czekamy również na recenzje Fennel.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę zwłaszcza tego zestawu na naczynka. Przydałby mi się ten zestaw do mojej naczynkowej buźki:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też czekam na przesyłkę od Fennel, widzę, że zaczęli już wysyłać, fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam, a szkoda. Masło i pelling wyglądają bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...