6 sie 2023

Pure Beauty Box - Jungle Frver.

Witam,



Połowa wakacji za nami, jak ten czas ucieka, z jednej strony szkoda, bo kocham ciepłe dni, a z drugiej już nie mogłam się doczekać kolejnej i nowej edycji boxu od Pure Beauty, która za każdym razem miło mnie zaskakuje. Kiedy zawitał kurier przeniosłam się do JUNGLE FRVER, czyli gorączki dżungli. Wow, ta grafika naprawdę rozmarzyła mnie, bo poczułam się jak w raju. Ta papuga wygląda jakby była żywa. A czy kosmetyki także umilą mi sierpniowe spa? Zapraszam kochani na open box i prezentację nowej zawartości pudełeczka.


Pielęgnacja twarzy:

Vianek łagodzący krem ochronny do twarzy SPF 50
cena: 45,00zł/50ml

Zapewnia wysoką ochronę przed promieniowaniem UVA i UVB dzięki nowej generacji filtrów chemicznych o szerokim spektrum ochrony. Składniki takie jak ekstrakt z jeżówki purpurowej i alantoina działają łagodząco i regenerująco, aktywując procesy regeneracyjne skóry. Lekka formuła szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy.

Kremów z filtrami nie używam jak to nieraz już pisałam. Jeśli jest to krem, który już ma w sobie filtry to tak, ale takie typowe bezpośrednie filtry do smarowania na skórę to nie. Wiem, że większość uważa, że filtry są potrzebne, są ważne - ja mam tutaj nieco inne zdanie na ten temat. Kosmetyk powędruje do siostry, więc na pewno będzie zużyty. A ja markę Vianek sama lubię i wiem, że w ofercie ma dużo fajnych innych produktów, ale tutaj wyjątkowo krem z spf nie jest do końca dla mnie. 


Bielenda Professional Peptide Lift 3% serum z peptydami
cena: 44,99zł/15 ml

Działa wygładzająco, zmniejsza oznaki starzenia, poprawia jędrność, elastyczność, wspomaga redukcję zmarszczek, a także odżywia i nawilża skórę. Zawiera 3 rodzaje specjalnie dobranych peptydów w efektywnych stężeniach.

To serum to chyba jest nowością, bo jeszcze go nie spotkałam nigdzie, fajnie bo bardzo mnie ono zainteresowało. Liczę, że dobrze się u mnie sprawdzi. Buteleczka przezroczysta, będzie wskazywała szybkość zużycia produktu. 


Miya Cosmetics Hello Yellow nawilżająco-odżywczy krem do twarzy z masłem Mango
cena: 34,99zł/75ml

Pokochasz jego lekką formułę o delikatnym zapachu mango, która zadba o Twoją skórę i doda Ci pozytywnej energii. Dzięki lekkiej, kremowej formule QuickAbsorb szybko się wchłania i nadaje się pod makijaż. Nawilża i odżywia. Poprawia elastyczność, łagodzi i koi.

Zapach mango mnie już po opisie przekonuje. Na lato takie lekkie kremy doceniam i lubię ich używać. Jestem ciekawa jak ten krem sprawdzi się u mnie. Może zabiorę go na krótki wakacyjny odpoczynek? Opakowanie i kolor jest naprawdę słoneczny i taki owocowy. 


Feedskin Bye Bye Bag serum pod oczy
cena: 59,00zł/30ml

Lekkie serum pod oczy do codziennego stosowania, również w przypadku wrażliwej skóry. Kofeina zmniejsza cienie i opuchliznę pod oczami, a betulina uelastycznia skórę przyspieszając regenerację.

Pod oczy produkty u mnie są cały czas w użyciu. Co prawda zużywam je powoli, bo do aplikacji nie potrzebuje wiele kosmetyku, tylko opuszkami palców delikatnie wklepuje w okolice oka i na powiekę, jeśli krem też jest do tych miejsc przeznaczony. Obecnie mam inny krem pod oczy właśnie otworzony, więc ten będzie musiał troszeczkę poczekać sobie w kolejce, ale myślę że będzie dobry, bo takie kofeinowe kremy u mnie dobrze się sprawdzają i faktycznie opuchlizna po nich się zmniejsza. 


Miya Cosmetics serum z witaminą C na przebarwienia
cena: 49,99zł/30ml

Codzienna pielęgnacja wzmacniająca do każdego typu skóry, w tym wrażliwej, naczynkowej oraz okolic oczu. Polecane jako kuracja do skóry z widocznymi zmarszczkami, przebarwieniami plamami i nierównym kolorytem.

Przebarwień moja skóra nie ma, ale za to mega lubię kosmetyki z witaminą C, może to właśnie jest ta zasługa, kiedy używam takie kosmetyki przez cały rok, że nie mam żadnych przebarwień - myślę, że tak też może być. Serum zapowiada się dobrze i mam nadzieję, że będzie to moja ulubiona perełka. Cieszę się, że Miya pojawia się często w boxach. 


Saszetki globalnego kremu przeciwstarzeniowego Age Absolu Uriage

Saszetki zabieram zawsze na wyjazdy, a właśnie już jutro jadę na parę dni do siostry, więc wspaniale te saszetki kremów sobie ze sobą zabiorę. Mam ograniczony bagaż, więc nie chce zabierać dużych pojemności. 


Pielęgnacja ciała:

Panthen Plus Panthenol 20% pianka
cena: 21,99zł/150ml

Panthen Plus w postaci chłodzącej pianki zawierającej aż 20% panthenolu, dzięki czemu skutecznie łagodzi, nawilża i wspiera regulację skóry po oparzeniach termicznych, nadmiernym opalaniu i depilacji. Delikatna pianka umożliwia aplikację w również na miejsca szczególnie wrażliwe.

Taka pianka na upalne lato to must have, kiedy poparzymy skórę na słońcu. Ja tego roku dużo się opalam i nie mam żadnych oparzeń, aż jestem zaskoczona, nie mam żadnych efektów, gdzie skóra schodzi i się łuszczy. Nie mniej jednak warto mieć taką piankę w pogotowiu. Dobrze sprawdza się też po depilacji, kiedy podrażnimy skórę od maszynki. Ma wiele różnych łagodzących zastosowań. 


Pielęgnacja włosów:

Rated Green pobudzający spray do skóry głowy
cena: 85,00zł/120ml

Rewitalizująca formuła ze starannie dobranymi składnikami roślinnymi koi i energetyzuje zmęczoną i wrażliwą skórę głowy. Bogaty w biotynę spray pomaga wzmocnić cienkie i osłabione włosy, odbudowuje mieszki włosowe i dostarcza skórze głowy składniki potrzebne do prawidłowego wzrostu włosów.

To coś dla mnie i bardzo ucieszyłam się z tego produktu. Jak tylko zawitało do mnie pudełeczko to zaczęłam stosować ten spray. Chcę wzmocnić i pobudzić włosy przez miesiąc, bo we wrześniu czeka mnie wesele, więc każdy wzmocniony u mnie cienki włos jest na wagę złota. Pewnie dam znać po kuracji, jakie przyniosła u mnie efekty lub napiszę coś w trakcie stosowania. 


Pielęgnacja ust:

Pomadka Arganove
cena: 14,29zł/4,4g
w boxie 1 z 4 losowo wybranych pomadek

Zadbaj o swoje usta w trakcie lata i nie pozwól, by stały się suche oraz podrażnione. Jedna z czterech wariantów naturalnych i smakowitych pomadek. Zaufaj sile natury już teraz.

Mi trafiła się pomadka chocolate + vanilia super właśnie o tej sobie pomyślałam, żeby ją mieć, kiedy robiłam open box, bo można było dostać też inne warianty zapachowo-smakowe. Będzie bardziej pasować już na jesienne dni. 


Paznokcie i makijaż:

Wegański lakier klasyczny Neonail
cena: 18,99zł/7,2ml

Odkryj nowość. Wegański lakier klasyczny do paznokci Plant-Based Wonder. Jest nie tylko niezwykle urokliwy, lecz także świetnie kryje (już po dwóch cienkich warstwach) i utrzymuje się na paznokciach nawet do 5 dni.

Wiele osób mało co używa już klasycznych lakierów, a ja właśnie się ucieszyłam, że jest to wersja klasyczna. Moje koleżanki, które przez kilka lat robiły hybrydy teraz mają zniszczoną płytkę paznokcia i muszą albo wzmacniać odżywkami, albo cały czas ponownie robić manicure. Ja najczęściej wybierałam klasyczne wersje lakierów lub przez dłuższy czas nie malowałam wcale paznokci, przez co mam mocne paznokcie, nie zniszczone przez lampy i warstwy lakierów. Chętnie więc poznam ten lakier. Jasna wersja mi się podoba, jest delikatna i urokliwa.


Bielenda Make-Up Academie Eco Fluid płynny fluid naturalny w kolorze 01 lub 03 
cena: 19,99zł/30g

To płynny podkład najwyższej jakości, posiadający aż 97% składników pochodzenia naturalnego. Zapewnia krycie niedoskonałości bez efektu maski, jest trwał, utrzymuje się na twarzy cały dzień.

Przyznam się, że tego płynnego podkładu jestem ciekawa. Obecnie też używam podkład w płynie, a czy ten z Bielendy też okaże się być ok? liczę, że tak będzie, a do tego Eco, więc ma także wielki plus. Mój odcień to 01 jasny beż.


Suplement diety:

2 saszetki rewolucyjnego preparatu Superfood marki Mybestskinny
cena: 169,90zł/30 saszetek
w boxie 2 saszetki

To preparat, który spożywasz przed posiłkiem, aby zjeść mniej. Wiśniowy aromat, gęsta konsystencja. 14 odżywczych składników aktywnych, królestwo superfood i tylko 24 kcal w jednej porcji.

Nie spożywam tego typu preparatów, aby jeść mniej. Nigdy czegoś takiego nie potrzebowałam, bo nie pochłaniam dużej ilości jedzenia, odżywiam się zdrowo i nie mam napadów głodu, czy zaburzeń. Te dwie saszetki poznam tylko z czystej ciekawości, ale na całe opakowanie raczej bym się w przyszłości nie skusiła, bo nie mam takiej potrzeby. 


Inne:

Medispirant chusteczki
cena: 13,22zł/20 sztuk

Bądź gotowa na lato i nie daj się zaskoczyć w nawet najbardziej skrajnych warunkach. Świeżość i komfort gwarantowane od pierwszego użycia.

W boxie można było dostać 3 różne wybrane losowo produkty. Mi trafiły się chusteczki co uważam, że są one w porządku (może bardziej liczyłam na bloker w sprayu, bo też myślę, że jest niezastąpiony w awaryjnych sytuacjach i od potrzeby raz na jakiś czas można się poratować blokerem od potu). Chusteczki są praktyczne na wyjazdach, pewnie je schowam do samochodu.


Podsumowując: Edycja podoba mi się, aczkolwiek oceniam ją średnio dobrze w porównaniu z poprzednimi innymi. Jest kilka fajnie zapowiadających się kosmetyków, które już mam ochotę poznać, ale niektóre z nich ze względu na to, że mam obecnie pootwierane inne - będą musiały chwile poczekać na swoją kolej. Dużo tutaj kosmetyków do pielęgnacji twarzy, bo jest i krem i aż trzy sera, w tym jedno pod oczy. Interesuje mnie też bardzo spray do skóry głowy i naturalny podkład w płynie. Najmniej podoba mi się krem z filtrem i saszetki jako suplement diety, aby mniej jeść. Bardziej ucieszyły by mnie same witaminy jak już nieraz było można spotkać na włosy, czy witaminę C. Może kiedyś jeszcze się pojawią? :) 

Ogólnie box z kosmetykami polecam jako niespodzianka na prezent, albo wybrać formę subskrypcji. Za pojedynczy box zapłacimy 114zł, a za pakiet na trzy miesiące 100zł za każdy jeden. Zdecydowanie opłaca się opcja na trzy miesiące :) 

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Pure Beauty

A jak Wam kochani podoba się edycja z piękną papugą i grafiką, która przenosi nas do raju i dżungli? Znalazła się tutaj firma, którą lubicie najbardziej, a firma którą lubicie naj mniej? 



pozdrawiam,
Donna


4 komentarze:

  1. zawartość jak zawsze świetna, udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same cuda w tej edycji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Box prezentuje się jak zawsze genialnie. Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo fajnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Super box, a grafika urzekła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...