29 maj 2023

Statystycznie rzec biorąc 2, Janina Bąk, wyd. W.A.B.

Witam,



"STATYSTYCZNIE RZECZ BIORĄC 2, czyli jak zmierzyć siłę tornada za pomocą gofra" to chyba jedyna książka o statystyce (tak statystyce!), na którą czekały z niecierpliwością dziesiątki tysięcy czytelników i czytelniczek. I proszę, ledwie trzy lata później - jest!

Ja pierwszej książki Janiny Bąk niestety nie czytałam, ale w niej czytelnicy dowiedzieli się, ile trzeba zjeść czekolady, żeby dostać Nobla. Zapraszam kochani - książka swoją premierę miała 26.04.2023, więc dostępna jest już w księgarniach od Wydawnictwa W.A.B.

A czy zachęca ona do czytania? O tak i to bardzo! Dowiecie się, dlaczego koty boją się weterynarza, a magia Voodoo działa? Czy ser żółty powoduje koszmary? Na pewno jest to książka z humorem, zabawna, ale też uczy. Ja jeśli chodzi o samą statystykę, to właśnie ten przedmiot lubiłam najbardziej na studiach, choć nie jestem umysłem ścisłym, to statystyka była ok! I choć na początku nie wiedziałam, czego mogę się spodziewać po tej lekturze, to jestem nią pozytywnie zaskoczona.


Jak poleca również prof. dr hab Piotr Tryjanowski: "Janina Bąk wpada do nauki niczym zebra, z mocnym przytupem. Przypomina, że statystyka to nie tylko mieszanie w danych, ale pewna filozofia i sztuka. Po lekturze tej książki patrzy się na badania naukowe z prawdziwą ekscytacją, jak kot na tuńczyka albo mewa na frytki. Taka statystyka ma smak!"

Data premiery: 26-04-2023
Liczba stron: 320
Wydawca: W.A.B.
Autor: Janina Bąk
Format: 135 x 202
ISBN: 978-83-8318-006-9
Kategoria Wydawcy: Poradnik
Typ okładki: miękka ze skrzydełkami

Post przy współpracy z wydawnictwem W.A.B.


Kto już czytał lub ma w planach?



pozdrawiam,
Donna

1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...