27 maj 2023

Peeling wygładzający do rąk z olejkami - Miya Cosmetics, Hand.lab.

Witam,



Ostatnio kiedy byłam u nowego lekarza prywatnie, lekarz nie tylko przeprowadził ze mną wywiad, ale także zbadał i obejrzał moje dłonie. Pierwszy raz spotkałam się z tym, kiedy lekarz obejrzał dokładnie moje dłonie, które wiele mogą powiedzieć o stanie naszego zdrowia. Do wizyty oczywiście przygotowałam się wcześniej, a jak wiem, że to będzie wizyta w nowoczesnej klinice, to w sposób szczególny jeszcze bardziej dbam o swoje ciało. I tym razem także tak było - dodatkowo oprócz higieny sięgnęłam po peeling wygładzający do rąk z olejkami od marki Miya. To ekspresowe wygładzenie, nawilżenie, redukcja szorstkości i przebarwień. Dłonie to nasza wizytówka, dlatego zawsze powinny być odpowiednio zadbane, a ja że kocham każdy rodzaj peelingu do różnych części ciała, tak i ten pokochałam już od pierwszego użycia. 

Jak sprawdził się u mnie i czy go polubiłam? Zapraszam Was kochani na dzisiejszy wpis o bardzo dobrym wygładzającym peelingu do dłoni, który zawiera 98,2% składu pochodzenia naturalnego oraz ma 0% zbędnych dodatków. 


Natychmiastowe wygładzenie i pielęgnacja na trzech poziomach:
1. Drobinki peelingujące (krzemionka, kukurydza, orzech włoski): delikatnie peelingują, oczyszczają i wygładzają skórę. Skutecznie złuszczają martwy naskórek. Redukują szorstkość i zmniejszają widoczność przebarwień. Skóra wygląda młodziej.
2. Olejki ze słodkich migdałów i z nasion słonecznika: odżywiają i wygładzają skórę, odbudowując jej warstwę ochronną. Zwiększają elastyczność i nawilżenie skóry.
3. Kompleks witamin (prowitamina B5 i witamina E): koi, wygładza, wpływa na zwiększenie nawilżenia i odżywienia skóry.

Stosuj 2-3 razy w tygodniu lub jako pierwszy etap kuracji do dłoni HAND.lab razem z serum i maską. Nałóż niewielką ilość na wilgotne dłonie i delikatnie rozsmaruj. Spłucz letnią wodą.

Składniki
Aqua (Water)*, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil*, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Glycerin*, Cetearyl Alcohol*, Silica*, Glyceryl Stearate Citrate*, Glyceryl Stearate*, Coco-Caprylate/Caprate*, Panthenol, ZeaMays Cob Powder*, Juglans Regia (Walnut) Shell Powder*, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum*, Triethyl Citrate*, Caprylyl Glycol, Benzoic Acid, Sodium Phytate*, Potassium Hydroxide, Citric Acid, Parfum (Fragrance), HexylCinnamal.
*składnik pochodzenia naturalnego


Sprawdzając w zapasach nie miałam typowego peelingu do dłoni, więc ucieszyłam się, kiedy ten oto peeling z Miya pojawił się w boxie od Pure Beauty w edycji fantastycznie. Niby nic wielkiego, a jednak mnie ucieszyło, kiedy po raz kolejny poznałam coś z oferty z owej marki, która pojawia się regularnie już od jakiegoś czasu w boxach.

Peeling znajduje się w wygodnej i miękkiej małej tubce o pojemności 60ml, więc jak dla mnie wystarczy na jakiś czas użytkowania, gdyż do samych dłoni, nie potrzebuję zbyt dużej ilości produktu. Zawiera on kremową konsystencję z wyczuwalnymi drobinkami (krzemionka, kukurydza, orzech włoski). W czasie masażu czuć je pod palcami - fajnie delikatnie drapią. Po spłukaniu wodą, od razu pojawia się delikatna i aksamitna oczyszczona skóra, która jest wygładzona, nawilżona, a wszystkie suche skórki, szorstkości znikają. Efekt za każdym razem mnie pozytywnie zaskakuje. Producent zaleca stosować peeling 2-3 razy w tygodniu, mi to odpowiada, ale lubię po niego sięgać nawet częściej, bo bardzo lubię tą gładkość na skórze dłoni. Chyba mnie trochę ten peeling uzależnił. Zapach także ma ładny i podoba mi się w nim to, że w składzie ma same dobrocie jak m.in. olejek ze słodkich migdałów, olejek z nasion słonecznika, które nie tylko wnikają w skórę, ale ją odżywiają. 

Post przy współpracy reklamowej z marką Pure Beauty

A Wy kochani stosujecie specjalne peelingi do dłoni i dbacie o nie w sposób szczególny? Po peelingu lubię też nawilżyć je lepiej kremem do dłoni, a jak mam więcej czasu zrobić sobie maskę i nałożyć rękawiczki. Takie domowe Spa i pielęgnacja samych dłoni są dla mnie bardzo przyjemnym zabiegiem z marką Miya, który mogę wykonać sama w domu, a nie przepłacać w salonie kosmetycznym za takie usługi. 


pozdrawiam,
Donna

3 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...