10 paź 2021

Szczęśliwa jesień hygge razem z Notino.

Witam,



Jeszcze w lecie zamówiłam sobie online na Notino dyfuzor ultradźwiękowy. Bardzo się cieszę, że teraz na jesień jest ze mną i towarzyszy mi każdego dnia, kiedy to umila swym blaskiem długie jesienne wieczory. Mój model to THD Niagara White i jest piękny! Wyglądem spodobał mi się od samego początku, kiedy go tylko zobaczyłam. Jest cały biały, nie za duży nie za mały, a jego kształt jest po prostu taki o jakim od zawsze marzyłam, by zagościł w moim białym i jasnym pokoju. 


Dyfuzor ultradźwiękowy Niagara White jest niezwykle cichy, a dzięki dyskretnemu wbudowanemu oświetleniu pełni również funkcję lampki. Można go wykorzystywać między innymi w pokoju małego dziecka, które boi się ciemności. Kolory zmieniają się kiedy ustawimy taką opcję.

Dyfuzor Niagara White zapewnia chwile komfortowego relaksu, już zaraz po jego włączeniu. Uwalnia on w pomieszczeniach subtelną parę wodną, która przyjemnie nawilża suche powietrze, więc pełni dwie funkcje: nawilżacza i dyfuzora zapachowego, ponieważ do środka gdzie wlewa się wodę, można zastosować wybrane swoje ulubione olejki eteryczne, które wypełniają swoim zapachem przestrzeń. Wystarczy tylko zaaplikować kilka kropelek olejku, by poczuć od razu jego zapach. Bardzo spodobała mi się ta opcja, ponieważ nie tylko w kominku mogę palić woski yankee candle, czy olejki eteryczne, ale i w tym dyfuzorze także olejki. To wspaniałe rozwiązanie, kiedy będę np. chora czy przeziębiona, to dyfuzor pomoże mi w oddychaniu, bo nawilża jak i właściwości poszczególnych olejków eterycznych zapewnią mi ułatwienie w oddychaniu. Jak wiemy niektóre olejki pomagają na różne dolegliwości jak katar, kaszel, czy ból zatok.


Właściwości:
- wypełnia pomieszczenia przyjemnym zapachem
- uwalnia dyskretną parę, która nawilża powietrze
- oferuje różne tryby intensywności uwalniania pary
- dzięki wyszukanemu wzornictwu pasuje do każdego wnętrza
- może służyć również jako lampka z delikatnym oświetleniem
- może być stosowany w chromoterapii
- zaprojektowany we Włoszech

Specyfikacja techniczna:
- 3 tryby uwalniania zapachu:
- interwały 30-sekundowe, 2-godzinne lub ciągły tryb pracy
- 3 poziomy intensywności uwalniania pary (15, 22 lub 33 ml / godzinę)
- 7 opcji kolorystycznych podświetlenia
- automatyczne wyłączenie w przypadku braku wody
- pełen zbiornik = nawet do 20 godzin pracy
- rozprzestrzenianie zapachu w pomieszczeniach do 30 m²
- maksymalnie cicha praca
- objętość 200 ml


Kocham takie małe cudeńka i dodatki do domu, które nie tylko służą jako coś dekoracyjnego, ale też pełnią funkcję zdrowotną. 

A czy Wy kochani macie już swój ultradźwiękowy dyfuzor do aromaterapii na szczęśliwą jesień hygee? 

Hygge to duńska sztuka bycia szczęśliwym, a słowo hygge w wolnym tłumaczeniu to luz, spokój lub przytulność. Styl życia hygge nie polega jednak na oczekiwaniu, ale na aktywnym kreowaniu zadowolenia. Jak? Przy pomocy najróżniejszych drobnostek, które uprzyjemniają zwykłe, codzienne czynności :)



pozdrawiam,
Donna

4 komentarze:

  1. Słyszałam już wcześniej o tym przedmiocie i chętnie się nim zainteresuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie szukam takiego dyfuzora! Dzięki za polecenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w domu jeden dyfuzor i potwierdzam, że warto zainwestować w taki przedmiot :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...