18 paź 2021

Avène - siła wody termalnej, pochodzącej z południa Francji. Seria Cleanance.

Witam,



Dzięki wizaz.pl czasami poznaje świetne pielęgnacyjne produkty. Zazwyczaj zgłaszam się do testów, jeśli coś mnie wyjątkowo zainteresuje i jest przeznaczone do mojego typu skóry. Tym razem poznałam coś do mojej błyszczącej i tłustej skóry, czego byłam naprawdę ciekawa. To zestaw dwóch produktów do twarzy: Żel oczyszczający z linii Cleanance, oraz koncentrat przeciw niedoskonałościom z linii Cleanance z marki Avène. Jak się spisują te kosmetyki, zapraszam Was kochani na krótką opinię o owych perełkach. 


Cleanance Żel oczyszczający do skóry tłustej, skłonnej do niedoskonałości do twarzy i ciała. Delikatnie usuwa zanieczyszczenia i makijaż, dzięki łagodnym dla skóry składnikom oczyszczającym oraz redukuje nadmiar sebum. Delikatnie usuwa zanieczyszczenia, które zatykają pory (kurz, zanieczyszczenia powietrza itp.) oraz makijaż, dzięki łagodnym dla skóry składnikom oczyszczającym.

Redukuje nadmiar sebum dzięki zawartości składnika COMEDOCLASTINTM , składnik o opatentowanych właściwościach*. WODA TERMALNA AVÈNE zapewnia działanie łagodzące i zmiękczające. Skóra jest oczyszczona i odświeżona a „błyszczenie się” skóry zmniejszone.

Avene thermal spring water (avene aqua), water (aqua), zinc coceth sulfate, lauryl betaine, decyl glucoside, ceteareth-60 myristyl glycol, peg-7 glyceryl cocoate, polysorbate 20, citric acid, fragrance (parfum), green 5 (cl 61570), isopropyl alcohol, peg-40 hydrogenated castor oil, peg-6, ppg-26-buteth-26, silybum marianum fruit extract, sodium benzoate, sodium chloride, sodium hydroxide, trisodium ethylenediamine disuccinate, yellow 5 (cl 19140), zinc gluconate.


Koncentrat przeciw niedoskonałościom Cleanance, redukuje krosty, zaskórniki, pomaga ograniczyć pojawianie się nowych zmian trądzikowych. Innowacyjny produkt nowej generacji, który skutecznie poprawia jakość skóry. Udowodniona skuteczność widoczna już po 7 dniach**.

INNOWACYJNE SKŁADNIKI AKTYWNE:
- Comedoclastin™ - składnik aktywny pozyskany z wyciągu z nasion ostropestu plamistego o opatentowanych właściowościach** działa na źródło zmian trądzikowych i ogranicza ich rozwój.
- Woda Termalna Avene - naturalny i unikalny składnik aktywny o właściwościach kojących i łagodzących.


UŻYTKOWNICY AKCEPTUJĄ JEGO LEKKĄ KONSYSTENCJĘ***:
92% szybka absorbcja produktu. Skóra jest czysta, pory zwężone, a zaskórniki zredukowane. Testowany pod kontrolą dermatologiczną. 2 aplikacje dziennie przez 56 dni.

avene thermal spring water (avene aqua). isopropyl alcohol. peg-6. glycerin. silybum marianum fruit extract. silica. polyacrylate-13. polyisobutene. polysorbate 20. sorbitan isostearate. water (aqua).


Zacznę od żelu oczyszczającego, którego używam dwa razy dziennie, rano i wieczorem. Rano po zmyciu pielęgnacji nocnej, a wieczorem jako jeden z etapów oczyszczających po całym dniu buzi, na której wszystko się lepi itp. Moja błyszcząca skóra w każdy dzień zmaga się z tłustą powłoczką, więc dokładne oczyszczenie zawsze wykonuję w kilku etapach. Zaletą tego żelu jest, że dobrze oczyszcza i myje skórę. Ja mam wersję o pojemności 200ml , ale wersja już o pojemności 400ml posiada pompkę. Uważam, że niezależnie od pojemności takie kosmetyki powinny mieć pompkę. Żel jest delikatny, zmywa wszystko jak kurz, zanieczyszczenia i przede wszystkim sebum. Nie wysusza skóry. Lubię go używać na szczoteczce elektrycznej, gdzie mam wrażenie i uczucie jeszcze lepszej w rezultatach oczyszczania skóry. Powierzchnia skóry aż się 'świeci' nie z błysku, ale z czystości. Jestem na tak i używam go cały czas z przyjemnością, bo opakowanie jest też bardzo wydajne.

Koncentrat przeciw niedoskonałościom jest to także dobry produkt, jaki miałam okazję tutaj poznać. Przeznaczony jest on przede wszystkim do skóry skłonnej do trądziku, ja takowej trądzikowej nie mam, ale przy mojej tłustej i pomimo wieku +35 to nadmiar sebum mam bardzo duży, co sprawa, że czasami pojawiają się zaskórniki i różne niedoskonałości. Nie zauważyłam tutaj żadnych podrażnień, czy innych skutków ubocznych (może w okolicach nosa czasami odczuwam wysuszenie, ale to kwesta późniejszego dobrego nawilżenia, czy zastosowanie maseczek nawilżających). Kosmetyk stopniowo działa na błyszczenie, zmniejsza tym samym niewielkie krosteczki i 'czarne kropki', czy wspomniane zaskórniki. Dodatkowo jak wspomniałam wcześniej szczoteczka elektryczna także sprawuje tutaj się solidnie, więc kosmetyki zastosowane już po ogólnym oczyszczeniu są takim płaszczem ochronnym, który nawilża i odnawia skórę warstwę po warstwie. Koncentrat ogólnie poprawia cały stan cery, zmiany trądzikowe i każde inne są gołym okiem zredukowane, skóra nie jest czerwona. A to co mi się najbardziej tutaj podoba, to nadmiar sebum jest minimalizowany i moje czoło, które zawsze się mocno świeci jest mniej błyszczące.


Produkty dobrze mi się używa, szkoda że nie poznałam ich na wiosnę, czy wczesnym latem, gdzie skóra od upałów bardziej się pociła i bardziej się błyszczała. Teraz kiedy zaczęłam też używać różnych kwasów, czy retinolu to są dni, kiedy staje się ona przesuszona i wrażliwa, ale delikatne nawilżające produkty ratują przesuszające się miejsca.


Czy znacie produkty od Avène?



pozdrawiam,
Donna

2 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...