26 lis 2020

Szamponowe serum keratynowe 100% oraz keratynowa kuracja do włosów ze spiruliną i L-cysteiną BingoSpa.

Witam,



O moje włosy lubię dbać i z racji, że są cienkie, osłabione i maja tendencję do wypadania, robię im od czasu do czasu różne kuracje. Najczęściej są to wcierki do skóry głowy/do włosów, ale też różnego rodzaju maseczki. Chciałabym się też kiedyś wybrać na taki profesjonalny keratynowy zabieg w salonie, ale zobaczymy. Póki co poznałam kosmetyki 100% keratynowe z marki Bingo Spa. Jak widać po zdjęciach to jeszcze okres wiosenno-letni, więc powoli nadrabiam zaległe recenzje, bo zdjęć mam przygotowanych sporo, a brak czasu na pisanie. W ostatnim moim denku też pojawiło się to puste opakowanie po szamponie keratynowym 100% od Bingo w Spa, dlatego dziś razem z kuracją keratynową do włosów ze spiruliną i L-cysteiną BingoSpa czas na podsumowanie domowych zabiegów. Ogólnie lubię tą markę, ma kilka fajnych produktów wart poznania i należy też do tanich, więc myślę, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Ja uwielbiam jednak sole do kąpieli, które są lecznicze i pomagają przy różnych dolegliwościach. Dziś jednak zapraszam na dwa produkty pielęgnacyjne do włosów. 


Szamponowe serum keratynowe 100% BingoSpa
Keratyna to naturalna proteina zawierająca aminokwasy, oligopeptydy i białka budujące strukturę włosów. Substancje wchodzące w skład keratyny wnikają w strukturę włosa, wbudowują się w uszkodzone miejsca osłonek włosów i dzięki temu zwiększają ich sprężystość i objętość. Na powierzchni włosów keratyna tworzy koloid o działaniu ochronnym - zabezpiecza przed szkodliwym działaniem farb do włosów i innych preparatów. Keratyna ma szczególną właściwość polegającą na wnikaniu do wnętrza włosa i wbudowywania się w strukturę łodygi włosa.

Szamponowe serum 100% BingoSpa dzięki innowacyjnej strukturze substancji aktywnych natychmiast regeneruje i poprawia kondycję włosów, dodaje włosom objętości, ułatwia ich układanie, wygładza i jednocześnie redukuje skłonności do łamania i rozdwajania końcówek włosów. Po zastosowaniu szamponowego serum BingoSpa nie jest konieczne stosowanie dodatkowych preparatów pielęgnacyjnych.

Skład: 
aqua, sodium laureth sulfate, lauramidopropyl betaine, polyquaternium 7, propylene glycol, cocamide dea, sodium chloride, hydrolyzed keratin, rosmarin us officinalis leaf extract, chamomilla recutita flower extract, arnica montana flower extract, lamium album extract, salvia officinalis leaf extract, pinus sylvestris bud extract, nasturtium officinale extract, arctium majus root extract, citrus medica limonum peel extract, hedera helix extract, calendula officinalis flower extract, tropaeolum majus flower extract, disodium edta, citric acid, parfum, limonene, hexyl cinnamal, dmdm hydantoin, metchylochloroisothiazolinone, metchylisothiazolinone.

Ten szampon, a właściwie szamponowe serum było dla mnie nowością. Znajduje się on w prostej i nie wyróżniającej jakoś butelce. Konsystencja przezroczysta, co widać przez butelkę, tu też łatwo widzimy zużycie samego szamponu. Pachnie ładnie - nie umiem tak dokładnie napisać jak, tak mydlanie? Piana też była w porządku, było jej nawet dość sporo, kiedy się włosy masowało, spłukiwało, a potem czynność powtarzało. Z początku też się bałam, czy mój wrażliwy skalp zaakceptuje coś nowego, ale szampon użyłam tylko kilka razy tak dla spróbowania, a resztę buteleczki zużyła już mama. Włosy po umyciu były odświeżone i nie miały tego efektu napuszenia. Ładnie stawały się wygładzone. Ja po szamponie zawsze używam też odżywki/maski tu w tym przypadku była kuracja keratynowa i to ona spełniała tu kluczową rolę przy wygładzeniu włosów. Producent zaleca by zabieg powtarzać codziennie przez 5 dni, potem profilaktycznie. Ja codziennie włosów raczej nie myłam, więc 5 razy pod rząd nie używałam tej maski, ale za każdym razem kiedy myłam włosy tak. Maska w konsystencji była typowo biało-kremową masą, która nie była ani za gęsta, ani za rzadka - taka w sam raz jak zazwyczaj są to maski do włosów. Zapach także przyjemny i czułam go po umyciu nawet przez kilka godzin na włosach. Działanie mi się bardzo podobało, ponieważ moje włosy były wygładzone, ale nie były obciążone. Szybko się rozczesywały, a po wysuszeniu były mocniejsze. Moje cienkie włosy zazwyczaj są takie liche po wysuszeniu, a tutaj miałam miłe zaskoczenie, bo włosy w dotyku były może nie grubsze, ale z każdym zabiegiem stawały się takie konkretniejsze i odzyskiwały swoją witalność i sprężystość. Z tej kuracji byłam naprawdę zadowolona, bo włosy stawały się nie tylko nawilżone, ale takie błyszczące. Dodatkowo mało co się łamały, a to zazwyczaj widziałam nieraz po czesaniu grzebieniem. Myślę, że jeszcze kiedyś powrócę do tej kuracji keratynowej od BingoSpa, bo moje włosy taką kurację zaakceptowały.


Keratynowa Kuracja BingoSpa zawiera:
spirulinę - regeneruje włókna włosów, zapobiega ich łamaniu i rozdwajaniu końcówek, dodaje im objętości i sprężystości, hamuje wypadanie włosów.
L-cysteinę, która jest jednym z dwudziestu podstawowych aminokwasów, należy do grupy aminokwasów endogennych. Mała masa cząsteczkowa L-cysteiny czyni ją łatwo wchłaniana przez co wysoce efektywną. Działa regenerująco, uczestniczy w procesach odżywiania i odnowy komórek włosa: wzmacnia je, przywraca im połysk i zdrowy wygląd.

Sposób użycia: preparat delikatnie wmasować we włosy i skórę głowy. Po 10 minutach włosy dokładnie spłukać, wysuszyć i rozczesać. Zabieg powtarzać codziennie przez 5 dni, następnie profilaktycznie 1-2 razy w tygodniu.

Skład:
aqua, cetyl alcohol, stearamidopropyl dimethylamine, ceteareth 20, cetearyl alcohol, fucus vesiculosus extract,laminaria digitata extract,spirulina ma xima extract, porphyra umbilicalis extract, ascophyllum nodosum extract, hydrolyzed keratin, cystteine, propylene glycol, parfum, bht, citric acid, methylparaben, ethylparaben, sodium benzoate, dmdm hydantoin.


Jeśli Wasze włosy potrzebują wygładzenia i chcecie, aby ogólnie poprawiła się ich kondycja - bardzo polecam keratynową kurację ze spiruliną i L-cysteiną :) Nie spodziewałam się, że będzie ona taka dobra i że efekty będą tak po krótkim czasie już zauważalne. 




pozdrawiam,
Donna  

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszystko co zawiera keratynę :) Pomaga mi to wzmocnić efekt keratynowego prostowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampon chętnie polecę mojej córce, kosmetyk powinien ją zainteresować, zdecydowanie coś dla niej, mam nadzieję, że skorzysta. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Markę znam, ale tego duetu nie stosowałam. Czasem warto stosować produkty z keratyną, niektóre włosy ją potrzebują.

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie fajne, ale ja bardzo długo szukała odpowiedź jego szaponj dla siebie i na razie nie planuję go zmieniać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po asortyment Bingo Spa dawno nie sięgałam, ta kuracja wpasowuje się w moje wymagania i chętnie po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię kosmetyki BingoSpa - zwłaszcza serię błotną. Ale te też wyglądają ciekawie i muszę sobie uzupełnić swoje zapasy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...