1 lis 2020

Jak pachnie wosk Espresso Crema?

Witam,



Zawsze przechodząc gdzieś koło kawiarni, przyciąga mnie zapach aromatycznej kawy, gdzie mam ochotę wejść i zamówić nawet na wynos małą czarną. Uwielbiam kawę i wszystko co jest kawowe. Kosmetyki, peelingi domowe kawowe, ciasta i masy o smaku kawy, lody czy nawet pachnące woski, które pachną tak smakowicie, że mój mózg mówi zaparz mi teraz kawyyyy.... kobieto! Jestem też z tych osób, co nie przeszkadza wypić kawę wieczorem i iść spać :) nie mówię tu o mocnym podwójnym espresso, ale o delikatnej małej kawce w filiżance z mleczkiem. Jeśli mowa więc o kawie, gdzieś tam w woskowych zapachach miałam wosk Kringle Espresso Crema, który przepięknie pachnie kawą.


Wosk marki Kringle Candle o aromacie intensywnej, wyrafinowany kawowej przyjemności.

Jak pachnie wosk Espresso Crema?
Nic tak dobrze nie stawia na nogi, jak poranne aromatyczne espresso. Intensywny zapach energetycznej kawy doda Twojemu wnętrzu wyrafinowania i elegancji. Będzie zapraszał gości przyjemnym aromatem, który większości z nas kojarzy się z leniwym niedzielnym porankiem podczas, którego mamy kilka chwil na wypicie ulubionej kawy. Kompozycja idealna na jesienno-zimowe wieczory.


Wosk przepięknie pachnie, gdy się go wącha na sucho, jak też zapalony w kominku. Wyczuwalny aromat to oczywiście kawa. Jednak nie jest to typowa kawa jak kawa, a kremowa kawa ze słodyczą. Mój nos wyczuwa tu karmel - no coś pięknego! Lubię takie połączenia właśnie jesienią. Dlatego jeśli kochani lubicie kawę pod każdą postacią - koniecznie poznajcie ten wosk. 



Ja myślę, że jeszcze raz skuszę się na ten wosk, bo tak rzadko palę coś od Kringle. 
A marka ta dostępna jest w sklepie Goodies.



pozdrawiam,

Donna


9 komentarzy:

  1. Zdecydowanie to zapach dla mnie. Kocham kawę w każdej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak bardzo lubię takie aromaty w swoich pomieszczeniach domowych podczas jesiennych wieczorów, umilają mi czytanie książek, czy pracę umysłową. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny na porankowe palenie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach musi być przepiękny, idealny dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O wow! Super musi być ten zapach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...