20 gru 2019

Pachnący zestaw Love Elixir od Bi-es na święta.

Witam,



Zestawy kosmetyczne zarówno damskie jak i męskie cieszą się najbardziej popularnością wśród kupowanych upominków na Święta. To je spotykamy najczęściej w grudniu na sklepowych półkach w drogeriach kosmetycznych i nie tylko. W tym czasie, także firmy komponują tak owe zestawy, by pasowały pod względem zapachu jak i pod względem przeznaczenia z tej samej linii. W tym roku takie różnorodne zestawy dla Pań przygotowała marka Bi-es. Fajnie, że miałam okazje sama taki zestaw poznać, bo jak wiecie kocham nowe zapachy...

 Zapraszam Was kochani na wpis, w którym przestawię, co kryło się w ładnie zapakowanym pudełeczku-boxie od Bi-es. 


Mój zestaw zapachowy to Love Elixir w skład, którego wchodzi woda perfumowana o dużej pojemności 100 ml, mała perfumetka o pojemności 12 ml idealna do torebki i wyjazdy, oraz miniaturkowy żel pod prysznic o pojemności 50 ml - także ciekawa forma do poznania pod prysznic w czasie krótkiej podróży. 
 

Świeża kompozycja zapachowa, dla energicznej i zarazem zmysłowej kobiety. Zestawienie słodkiego zapachu gruszki z lekko gorzką lukrecją oraz świeżym kwiatem pomarańczy tworzy tę kompozycję bardzo charakterystyczną. Nie sposób obok niej przejść obojętnie! 

Nuty głowy: gruszka, kawa, różowy pieprz
Nuty serca: jaśmin, kwiat pomarańczy, lukrecja
Nuty podstawy: wanilia, patchuli, drzewo cedrowe


Bardzo spodobały mi się opakowania tych produktów, to one przykuły moją uwagę już na samym początku. W ciemno zmysłowej eleganckiej tonacji czarno-bordowo-fioletowego boxu, wynurza się iście złoty akcent świątecznego nastroju i klimatu. Urocze opakowanie żelu pod prysznic w ala złote gwiazdeczki są przepiękne i takie magiczne. Hmm opakowania to jednak nie wszystko, bo co kryją one w środku? Dla mnie Love Elixir pachnie słodko, ale też jest to zapach ciepły i zmysłowy, z nutą delikatnej świeżości. Śmiało mogę powiedzieć, że pierwsze nuty są tu gruszkowe, a całość otulona wanilią i patchuli.


Przedstawiłam tylko jeden wybrany zestaw, ale w ofercie jest cała masa innych różnych zapachów. Gdzie je można kupić? Już podaję listę sklepów: Hebe, Natura, Jawa, Jasmin, Drogerie Polskie, Sekrety Urody, Laboo, oraz Auchan i Carrefour i na stronce online w sklepie Bi-es. Cena zestawów nie jest droga. Jest pomiędzy ok. 33 a 50 zł. Myślę więc, że spokojnie można podarować komuś na prezent właśnie taki niedrogi upominek. Zwłaszcza kiedy rodzinka jest duża i każdego chcemy czymś obdarować :) 



Co myślicie o takich zestawach?
Szkoda tylko, że zapachy są tu podobne, wolałabym np. inną nutę zapachową małej perfumetki :)




pozdrawiam,

Donna


25 komentarzy:

  1. Witaj Kochana.
    Bardzo fajna i trafna recenzja. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu, gdyś lukrecji jakoś nie kojarzę.
    Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kassilka :) lukrecja hmm pachnie tak kwiatowo :)

      Usuń
  2. Lubię takie kosmetyczne zestawy. Wtedy cały czas mogę jednolicie pachnieć, bo balsam z perfumami się nie gryzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otoż to i zapach pozostaje wtedy na nas na dłużej :)

      Usuń
  3. Z tej marki miałam tylko zapachy, ciekawi mnie też żel.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na święta zawsze właśnie wypuszczają takie urocze zestawy. Ten jest dość przydatny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, w okresie światecznym takie zestawy dobrze się sprzedają :) lubię takie

      Usuń
  5. Bardzo podobają mi się takie zestawy. Szczególnie mogą się nadać jako prezent. Ładnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kilka osób w rodzinie dostało własnie takie zestawy na prezent :)

      Usuń
  6. Świetne wyglądają i pasują na prezent, ciekawe cy by mi się podobały...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dużo innych wersji zapachowych, na pewno któryś by Ci się kochana spodobał :)

      Usuń
  7. Fajny, świąteczny zestaw. Może być wspaniałym prezentem pod choinkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadza się pod choinkę i nie tylko - na urodziny, imieniny :)

      Usuń
  8. Jeśli chodzi o perfumy to nie lubię ich kupować przez Internet. Chyba, że znam już dany zapach. Bardzo fajny zestaw.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie, ale czasami coś wybiorę w ciemno ;)

      Usuń
  9. Myślę,że zapach mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodko - kwiatowy, czyli taki typowo kobiecy :)

      Usuń
  10. Widziałam zestawy tej marki w Auchan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Auchona nie mam w okolicy niestety ;) ale w Hebe widziałam

      Usuń
  11. Ja to parchule właśnie lubie :) pieprzu też nie bardzo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...