7 paź 2019

Odzież lifestylowa, czyli czas na jesienne ciepłe bluzy i inne dodatki.

Witam,



Kiedy za oknem pojawia się jeszcze ta piękna ciepła złota jesień, najczęściej mam ochotę wskoczyć coś wygodnego sportowego i wybrać się na długi spacer po parku, czy wycieczkę rowerową po szumiących liściach. Najlepiej gdzieś poza miastem, by odpocząć i pobyć ze sobą w ciszy. Taki reset jest mi od czasu do czasu potrzebny. Przeglądając swoją szafę, niewiele mam takich luźnych typowo ubrań na jesienne wyprawy, bo albo są to eleganckie żakiety, albo kobiece poncza lub płaszcze. Z typowo młodzieżowych ubrań już wyrosłam, w szafie nie mam żadnego 'pełnego' dresu, jedynie co to osobne spodnie lub legginsy, czy jakieś szerokie swetry. Pomyślałam, by jeszcze w październiku kiedy pogoda dopisuje odświeżyć sobie garderobę. Odzież lifestylowa jest na czasie i cieszy się wśród młodszego grona czymś szczególnym. Ale ba! Wśród starszych także, bo każdy po całodniowym pobycie w pracy marzy, by wskoczyć ciepłą i przede wszystkim luźną wygodną bluzę, która nie krępuje ruchów i jest zarazem przytulna.


Czym zatem kierować się przy wyborze dobrej bluzy?

Takich bluz, czy to w sieciówkach, czy na bazarkowych stoiskach jest multum o różnych fasonach i modelach. Nie zawsze one są dobrej jakości, po praniu zawsze widzimy jak dany materiał się zachowuje. Bluzy z kapturem, czy bez to najistotniejszy wybór, jak to, czy bluza jest wkładana przez głowę, czy zapinana na zamek. Na co jeszcze zwrócić uwagę przy wyborze? Ano na to, czy dana bluza posiada duże kieszenie na klucze, chusteczki, czy telefon. Gdy już ustalimy jaki model Nas interesuje, ja np. zaraz po fasonie zwracam uwagę przede wszystkim na kolor i na wzór. Lubię gładkie modele oraz stonowane kolory. Kiedy jednak chciałabym wyróżnić się od innych wzór musiałby powiedzieć coś o moim charakterze. Zastanawiam się nad tym, bo lubię być oryginalna pod tym kątem i nie lubię jak inni mają to samo co ja. Poczytałam co nieco o tym i dowiedziałam się, że np. taki sklep skateboardowy oprócz typowych sprzętów dla fanów deski posiada także całe inne wyposażenie od akcesoriów, gadżetów po właśnie ubrania jak i obuwie. Najczęściej w takich sklepach sprzedawane są właśnie ciepłe bluzy, dobrej jakości, wykonane z dobrej bawełny i cieszące się na wiele sezonów. Szczerze to rzadko odwiedzam takie sklepy, bo to do końca nie mój styl, ale jeśli trzeba coś kupić co ma mi posłużyć i być zadowoloną to i do takich sklepów chętnie chcę zaglądać, by poznać nowości. Jaśniejsze bluzy będą pasować idealnie na spacery, a te ciemniejsze na jazdę np. na rowerze. Duży kaptur ochroni przed wiatrem, a kieszenie zawsze się przydają.

Wybór męskich bluz i dodatków także jest imponujący. Panowie chyba nie mają z tym takich problemów jak my kobiety, gdzie zwracamy zawsze uwagę na każdy szczegół ;) Dobrze dobrana taka bluza też potrafi sprawić, że mężczyzna wygląda męsko i jest mu wygodnie.


A Ty jak ubierasz się na jesienne wycieczki i wolne po pracy? 

Pamiętajcie, że bluzy tej jesieni to must have każdej garderoby nie zależnie od wieku.




pozdrawiam,

Donna


28 komentarzy:

  1. Uwielbiam bluzy, swetry, super się w nich czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jesienią bluzy, szczególnie takie oversize, mam w swojej szafie kilka takich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie mam, moze jedna lub dwie by się znalazło, potrzebuje coś nowego ;)

      Usuń
  3. Bluzy są idelane na taką pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesień kocham właśnie za duże bluzy, ciepłe swetry, skarpetki :) Bardzo lubię się ubierać na tzw. cebule :D

    OdpowiedzUsuń
  5. I bluza i okulary by mi się przydały :) Tylko gdzie ta złota polska jesień :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham bluzy, zwłaszcza, kiedy nie mam siły wyglądać dobrze. Porządna bluza to miłość!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszelkiego rodzaju bluzy. Mam ich całkiem sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesień jest jedną z moich ulubionych pór roku. Można ubierać długie ciepłe swetry i bez końca rozkoszować się smakiem gorącej herbaty z cytryną <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Na jesienne chłodne dni, najbardziej preferuję cieplutkie bluzy. Są wygodne i odpowiednie na daną porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzy chętnie zakłada, ale swetry jeszcze bardziej mi odpowiadają, różna kolorystyka i fasony. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jesień już daje o sobie znać, choć mają być jeszcze ciepłe dni :D
    co do bluz świetnie się prezentują!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzy jesienią to must have! Wielbię! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taką bordową bluzę z chęcią bym założyła np na spacer do lasu, parku. Nie dość, że ładna to jeszcze wygodna i ciepła. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie bluzy o każdej porze roku :) Na ciepłą jesień w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bluzy, bluzy... byłam dziś w mojej ulubionej piekarence, prócz mnie było 8 osób obu płci i wszyscy (prócz mnie) mieli te pikowane kurtki/baleroniki. WSZYSCY! Jak mundurki...

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzy, swetry, golfy, wszystko dzięki czemu jest mi cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam jedną ulubiona bluzę, cioram ja już 4 sezon 😁 i nadal wygląda jak nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo..taką różową bluzę z kapturem sama chętnie bym nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciepła bluza gości u mnie przez cały rok :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię ciepłe bluzy jesienią i zimą, to coś dla mnie, bo jestem zmarźlak :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ciepło gdy jesień puka w szyby. Ciepłe bluzy więc na gdy dość.

    OdpowiedzUsuń
  22. U nas jeszcze nie nadszedł czas na ciepłe bluzy, dzisaj 20 stopni

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...