1 paź 2019

Męsko-damski haul zakupowy z Notino + darmowa dostawa w tym tygodniu.

Witam,



Około półtora tygodnia temu, jeszcze we wrześniu zawitały do mnie nowe produkty, które zamówiłam online na Notino. Tym razem i chyba pierwszy raz w zamówieniu pojawiło się więcej męskich kosmetyków niż damskich, a to dlatego, że w ofercie sklepu dział dla mężczyzn jest także dobrze zaopatrzony i można naprawdę wybrać coś tańszego dla Panów, niż w zwykłych stacjonarnych drogeriach. Zapraszam Was kochani zatem na męsko-damski haul zakupowy, bo daaawno u mnie nie było już tego typu wpisów, a wiem że są one bardzo popularne i lubiane. Zresztą ja sama lubię takie wpisy przeglądać u innych i inspirować się nowościami. 

A tak przy okazji to w tym tygodniu na Notino trwa właśnie akcja z darmową dostawą, więc warto skorzystać z takiej promocji. Ja już skorzystałam i zamówiłam sobie coś na wypadanie włosów i skarpetki złuszczające do stóp :)

 Już nie przedłużam tylko pokazuję nowości.


Produkty Rexona Men są zazwyczaj ogólnodostępne, ale w czasie kiedy wrzuciłam dwa antyperspiranty do koszyka, gratisowo dostałam także mały ręcznik. Bardzo lubię takie prezenty, bo są praktyczne. Błękitny odcień tego ręcznika jest piękny i będzie przypominał mi o wakacjach, które niedawno się skończyły, a antyperspiranty sprawdzają się na co dzień niezależnie od pogody. Chronią dobrze przed nieprzyjemnym zapachem i ładnie męsko pachną.


Dalej pozostając w antyperspirantach i ochronie wybrałam dla mężczyzny Lacoste L'Homme dezodorant w sztyfcie. To dezodorant perfumowany, który skutecznie zapobiega nieprzyjemnemu poceniu, pielęgnuje wrażliwą skórę pod pachami, a zapach utrzymuje się przez wiele godzin. Sztyft ten wspaniale uzupełnia zapach z tej samej kolekcji (jest taka woda toaletowa). Już po pierwszych testach mężczyzna jest zadowolony z mojego wyboru.

Również woda toaletowa David Beckham Classic Blue stała się strzałem w dziesiątkę. Wybierałam ją poznając wcześniej jej zapach stacjonarnie w znanej drogerii. Ciekawostką jest to, że ta sama nazwa, ta sama pojemność tu na Notino kosztowała o wiele, wiele mniej. Byłam w szoku jak zobaczyłam cenę na żywo w sklepie, a online. Czasami warto jest prześledzić coś zanim się kupi, można wiele zaoszczędzić.


Woda po goleniu L’Oréal Paris Men Expert Hydra Energetic to już ostatni męski produkt, jaki był w zamówieniu. Każdy zadbany mężczyzna w swojej kosmetyczce powinien mieć także takie produkty i nie zapominać o ich stosowaniu. Wodę nanosi się na ogoloną twarz i szyję i pozostawia do wchłonięcia. Redukuje tym samym zaczerwienienia i działa łagodząco na skórę, głęboko nawilża i odświeża zmęczoną skórę. Nie wszyscy mężczyźni wiedzą o nowościach, czy jak to mówią, 'oni nie potrzebują' milion kosmetyków, ale my kobiety czasem powinnyśmy coś im podsunąć do pielęgnacji.


Hmm a cóż dla siebie wybrałam? Jak znając moje możliwości to coś skromnie, ale nie mniej jednak także jestem zadowolona. Wybrałam sobie dwa zapachy o których napiszę coś więcej w osobnych wpisach. To Oriflame Dare to Shine - niedawana nowość, a także Lolita Lempicka Mon Premier Parfum, który ma uroczy mały flakonik.


Przy wyborze z czegoś z Oriflame gratisowo otrzymałam piękne lusterko w sam raz do torebki. W środku są dwa lusterka, jedno powiększające, drugie standardowe.


A przy zamówieniu powyżej 200 zł w koszyku pojawił się prezent spośród aż 12 opcji. Wybrałam napełniany atomizer do perfum Travalo, lubię przelać sobie do niego swoje ulubione perfumy i mieć je zawsze przy sobie w torebce. 



Jak widzicie robiąc zakupy na Notino zawsze można dostać coś fajnego i praktycznego gratis (to zależy od danego tygodnia), dlatego bardzo lubię ten sklep i miłą obsługę. 



pozdrawiam,

Donna


32 komentarze:

  1. Ja jeszcze nigdy nic tam nie kupowałam, ale chyba zacznę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zakupy :) ja też ich bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię anty od Rexony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, mam nawet kilka damskich w zapasach :)

      Usuń
  4. Bardzo fajne nowości
    Ja rozgladam się właśnie za nowym zapachem

    OdpowiedzUsuń
  5. Dare to Shine znam, przyjemny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O wow ! atrakcyjna strona :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupy, słyszałam o tym sklepie jednak jeszcze nigdy nic nie zamawiałam tam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Notino ma świetną ofertę kosmetyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam już o tym sklepie, ale nic jeszcze z niego nie miałam. Bardzo fajne kosmetyki zamówiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie niedługo imieniny męża - ten wpis jest jak strzał w 10tkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super, na pewno cos ciekawego i praktycznego wybierzesz dla męża :)

      Usuń
  11. Perfumy to dla mnie ostatni element, o którym pamiętam - rzadko stosuję tego typu produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wyobrażam sobie nie używać czegoś pachnącego, uwielbiam perfumy!!!

      Usuń
  12. Fajne zakupki. Widzę wodę Dare to Shine, którą miałam, ale oddałam w dobre ręce bo nie do końca przekonał mnie do siebie ten aromat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, to spodziewałam sie po niej czegoś lepszego, ale zapach ogólnie mi się podoba, lecz nie ma tego wow :)

      Usuń
  13. jak zawsze zakupy kuszą moje oko i serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Notino to zdecydowanie moja ulubiona drogeria i perfumeria w jednym! Często tam kupuję i chwalę sobie ich ceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie :) Ceny są naprawdę przystępne i można zaoszczędzić sporooo ;)

      Usuń
  15. notino ma naprawdę super ofertę! sama muszę zaglądnąć do nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często zaglądam i na bieżąco robię kolejne listy :D co bym chciała

      Usuń
  16. Ciekawe nowości :) Ja jeszcze nic na Notino nigdy nie zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, często są promocje :) lub darmowe dostawy

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...