8 sie 2019

Jak pachnie Misty Mountains od Yankee Candle?

Witam,



Już dawno nie pisałam o woskach, a przeglądając zdjęcia na dysku mam ich sporo jeśli chodzi o woski Yankee Candle. Nigdy nie wiadomo, kiedy co odpalę, jak przyjdą niespodziewani goście, to wolę mieć w zdjęcia w zapasie, a dopiero później na spokojnie palić sobie coś w kominku. Zapach jaki chcę dziś przedstawić to Misty Mountains. To wosk po którym nie wiedziałam czego mam się spodziewać. Wybierałam go przez wyróżniającą się etykietę. Bo ani na niej owoców, ani kwiatów, ani niczego takiego apetycznego. To zapach, który jest specyficzny i niespotykany. Już sam jego opis zdradza, że to wyjątkowy zapach. 


Bezkresna panorama porośniętych sosnami gór spowitych tajemniczą, chłodną mgiełką.

Pierwsze moje spotkanie z tym zapachem przypomina mi coś męskiego i podobny wosk do innych z tych kategorii męskich. Czuć tu jednocześnie coś świeżego, ale ze słodkim akcentem. To zapach wolności, beztroski tak jak przedstawiająca etykieta - błogość. Czuć w tym zapachu magię i tajemniczość. Na spotkanie z przyjaciółmi oceniam ten zapach jako bezpieczny i taki stonowany. Podobają mi się nuty zapachowe jakie tu występują, a są to: sosna, mięta, lawenda, paczula, wetyweria, drzewo cedrowe, czyli wszystko to co lubię.


Lubicie woski, przypominający męski akcent?
Wosk do kupienia na goodies.pl



pozdrawiam,

Donna

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam męskie perfumy, ale woski już mniej. Musi to być naprawdę delikatny zapach, który mnie nie znuży.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam te woski z innych blogów :) Mają super opnię

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie są to moje nuty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. och zupełnie nie dla mnie :D Męskie nuty mnie odstraszają jeśli chodzi o coś innego niż perfumy dla mężczyzn :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To chyba jednak nie moja bajka zapachowa, ja wolę coś zdecydowanie bardziej słodszego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...