15 kwi 2019

Dove - mydełko w kostce, czy w płynie?

Witam,



Na temat produktów Dove wiele już pisałam, bo lubię tą markę, jak i lubię o niej pisać. Charakterystyczną i dobrze lubianą wersją dla wszystkich jest seria ta klasyczna, niebieska. To zawsze z nią kojarzone jest Dove. O ile już kiedyś pisałam nieraz o kostkowych mydełkach, tak dziś chciałabym napisać i porównać dwie wersje - właśnie wersję w kostce z mydełkiem w płynie. Jak myślicie, które lepiej polubiłam? Zapraszam na dzisiejszy wpis.


Jeśli chodzi o Dove, to zawsze u mnie w łazience musi być, są to jedyne produkty, które nigdy mi się nie nudzą i chyba nie znudzą. Zawsze w projektach denko powtarzam, że już nie zliczę ile do tej pory u mnie przewinęło się tych mydełek w kostce. Te w płynie rzadko kiedy mam, ponieważ jakoś tak wolę te kostkowe. I tak właśnie jest, bardziej polubiłam jednak wersję w kostce, dlaczego:
- mydełko to bardzo dobrze się pieni, nieraz potrafi wytworzyć tyle piany, co nie jeden przecięty żel pod prysznic
- lubię go za to, że pasuje zarówno do mycia rąk, buzi, jak i całego ciała
- jest wydajne, pod warunkiem, że dbamy o mydelniczkę i nie dopuszczamy, aby była w niej woda
- cenowo jest w porządku, najlepiej kupować czteropak - wychodzi jeszcze taniej za sztukę

Wersja w płynie już mnie tak nie urzekła:
- konsystencja gęsta, jakby taka budyniowata, dopiero przy zwilżeniu z wodą i pocieraniu tworzy się piana, ale jest inna niż ta z kostki (nie jest taka kremowa)
- wygodna pompka, co jest to bardziej higieniczne, ale dość szybko się kończy i jest mało wydajne

O zapachu już nie będę pisać, bo przeważnie każdemu się podobają. Przynajmniej większości. A czy wersja klasyczna, czy inna to już obojętnie - każda jest piękna!


Co najbardziej lubicie z Dove?
I co preferujecie kostkę, czy wersję w płynie?



pozdrawiam,

Donna

14 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o markę Dove to w płynie i owszem, ale w kostce wolę mydła handmade.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam mydeł w płynie, tak jest mi wygodniej 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Kostkę miałam kiedyś i bardzo fajnie się u mnie spisała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zdecydowanie jestem za mydłami w płynie, sa higieniczne i nie brudzą łazienki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kostka ! :) Dove to jedyne mydełko w kostce które lubię :) Inne zostawiają ślady , nie spłukuja sie dobrze i nie dbaja tak dobrze o skórę.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja lubię zarówno kostki jak i płynne mydełka dove

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię płynne mydełka, są bardziej chigieniczne w użytkowaniu. Z Dove dawno nic nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie zdecydowanie w płynie - lepie mi się je dozuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zastanawiałem się. Lubie płyny i kostkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja osobiście wolę wersję w plynie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię i w kostce i w płynie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno nic od nich nie miałam, chyba po raz ostatni gościł u mnie ich żel pod prysznic, ale ciut za bardzo treściwe są jak na moje upodobania :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...