7 maj 2018

Płynny korektor kamuflujący 204 Ivory od Kobo Professional.

Witam,


Ostatnio moim ulubionym korektorem pod oczy stał się płynny korektor kamuflujący w odcieniu 204 Ivory od Kobo Professional. Dawniej myślałam, że bez korektora da się zrobić makijaż i jest to kosmetyk zbędny i nie potrzeby, ale gdy od kilku lat stosuje i poznaje różne korektory pod oczy, to widać końcową różnicę w makijażu. Oko jest promienne, nie zmęczone, a skóra ładnie rozjaśniona. 


Kamuflujący korektor o delikatnej konsystencji, mocno niepigmentowany, zapewnia wysokie pokrycie przebarwień oraz innych niedoskonałości.


Bardzo mi odpowiadają takie aplikatory, bo są dla mnie wygodne i higieniczne. Nie lubię korektorów w słoiczkach, gdzie trzeba dotykać bezpośrednio palcami. Tutaj jest naprawdę wygodnie. Korektor używam od jakiego dłuższego czasu i powiem, że konsystencja jest w porządku. Wcześniej lubiłam korektor Hean Definition do twarzy i pod oczy nr 101 w odcieniu porcelain - miałam go nawet w kilku sztukach, ale ostatnia okazała się być dziwna, z racji że konsystencja od otworzenia produktu, stała się po kilku dniach bardzo zbita, gęsta i sucha. Co wcześniej przy innych opakowaniach taka nie była. Tutaj przy korektorze z Kobo cały czas obserwuję konsystencję i cały czas jest lekko płynna, ale nie lejąca.


Kolor może wydawać się bardzo jasny, przy mojej opalonej ręce i skórze, ale po rozsmarowaniu go - ładnie wtapia się on w skórę, nie powodując jasnych plam. Nie lepi on się na skórze, jest delikatny. Też byłam na początku stosowania go trochę niepewna, bo faktycznie kolor wydawał mi się za jasny, ale okazał się być bardzo dobry. Za ciemny odcień wg. mnie brzydko wygląda, a jasny zawsze można przypudrować opalonym pudrem. Ten na szczęście nie zmienia koloru w ciągu dnia. 


Skóra pod okiem jest naprawdę promienna, a korektor zakrywa wszystkie niedoskonałości. Ja nie posiadam np. niebieskich żyłek pod oczami, a wiem że niektórzy tak, więc nałożenie takiego korektora na pewno ładnie stonuje odcień. 


Używacie korektorów do twarzy, pod oczy?
Korektor ten dostępny jest w Drogeriach Natura i kosztuje 19,99. Posiada różne odcienie.



pozdrawiam,

Donna

6 komentarzy:

  1. jaśniuteńki :D ciekawe czy byłby dla mnie dobry :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba coś dla mnie bo właśnie szukam korektora, który rozświetli skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny, jasny odcień ja nadal nie używam korektora tylko lekkie kremy bb, które na razie mi wystarczają choć z wiekiem moje cienie są co raz bardziej widoczne

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie Hean produkuje dla kobo ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to nie wiedziałam :) Widocznie natrafiłam na taką sztukę z Hean, ze zaraz zrobiła się wyschnięta po otworzeniu, co wcześniej tego nie miałam, dlatego po raz kolejny wybrałam korektor z Hean :) A teraz jak poznałam ten z Kobo to rządzi z Kobo i ma swoje 5 minut :D

      Usuń
  5. już jakiś czas zastanawiam się nad dobrym korektorem, w końcu pora zacząć używać :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...