25 maj 2018

Tak smakuje przyjemność z Werther's Original.

Witam,



Dwa tygodnie temu instagram zalała słodyczowa fala z nowościami od Werther's Original. Organizatorem całej akcji jest Rekomenduj to, a hasło całej kampanii to Tak smakuje przyjemność. Cieszę się, że również ja mam przyjemność uczestniczyć w tej słodkiej kampanii. Nie każdy jednak korzysta i ma instagram, a wiem że blog czyta większość osób nie tylko w Polsce, więc pomyślałam, że warto zaprezentować cukierki i nowości, właśnie na łamach bloga. Przesyłka była wypełniona po brzegi w większości cukierków o smaku Soft Eclairs, czyli karmel i czekolada, która mmm rozpływała się w ustach.


Ja najbardziej pamiętam smak cukierków Werthers Original o smaku klasycznym i kultową reklamę ze starszym Panem w Tv. To były piękne i dobre czasy. Cukierki były wtedy tylko w takich dropsach, które zabierałam do szkoły lub na wycieczki szkolne i to był rarytas. Teraz w ofercie znajdują się nie tylko cukierki twarde, ale i miękkie smakowe.


Cała kampania to świetna sprawa, bo można poznać nowości, dzielić się z najbliższymi, opowiadać i polecać nowe smaki. Same cukierki - hmm co tu dużo mówić, bardzo szybko znikały, bo były smaczne. Nie usłyszałam opinii od innych, że cukierki są niedobre, czy nie smaczne. Wersja Soft Eclairs to miękki cukierek nadziany czekoladą. Swego czasu kilkanaście lat temu o takich cukierkach mogłam tylko pomarzyć, ponieważ nosiłam stały aparat na zębach, więc nie było mowy o takich słodyczach. Ogólnie lubię słodycze, ale muszę na nie mieć dzień i ochotę. Nie jestem z tych osób, co muszą codziennie coś zjeść słodkiego. Ewentualnie jakiś cukierek do kawy lub na deser - owszem, ale tak jak pisze nie jestem uzależniona od słodyczy. Fajnie, że cukierki są pozawijane. Lubię właśnie takie, bo wtedy można je zabrać ze sobą i mieć kilka w torebce. A ja jak gdzieś wychodzę, zawsze w torebce mam coś słodkiego, tak na wszelki wypadek, kiedy czuję, że zaczynam być słaba, czy zakręci mi się w głowie, to na podniesienie tzw. cukru cukierek ratuje życie. (Nie nie jestem chora na cukrzyce)


Całą kampanię zaliczam do udanych. Częstowałam, cieszyłam się, że innym smakuje. Ja nie mam swojego ulubieńca, lubię zarówno twarde jak i miękkie ciucie.



pozdrawiam,

Donna

8 komentarzy:

  1. wow, ale fantastyczny zapas, uwielbiam karmelki Werther's

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic tylko pozazdrościć Ci tylu słodyczy! :D
    Zapraszam do mnie www.makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wielką chęcią wypróbowałabym tych cukierków :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodkości :D dawno nie jadłam tych cukierków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te z czekoladą mimo, że w zęby wchodzą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...