25 lis 2017

Tu jestem i Cię kotam - praktyczny kubek termiczny.

Witam,



Do mikołajek, czyli 6 grudnia już nie wiele czasu, ale do wigilijnych prezentów gwiazdkowych jeszcze chwila. Czy myślałyście już o praktycznych prezentach? Ale takich indywidualnych i używających przez bliską osobę na co dzień? Jeśli nie macie jeszcze inspiracji pokażę Wam mój kubek termiczny ze sklepu mygiftdna.pl Jako osoba lubiąca pić kawę/herbatę w dużych ilościach, do tego jestem kociarą taki gadżetowy kubek termiczny sprawił mi wielką radość.


Kubek jest solidny i szczelny. Personalizowany grawer wykonany został techniką laserową. Pojemność kubka to 350 ml, czyli mniej więcej co duże kuchenne zwyczajne kubki. Ten kubek termiczny spisuje się rewelacyjnie. Trzyma ciepło przez wiele, wiele godzin i to jest duży plus, bo zawsze ciepły napój mam pod ręką np. gdy pracuje przy komputerze. Kubek zabieram też w podróż, która przede mną już w grudniu i czeka mnie dużo godzin spędzonych w czterech kółkach. Wiem, że spisze się dobrze, bo wiadomo jak to bywa na trasie. Korki, teraz aura już zimna, więc ciepła herbatka znajdzie się jak tralala. Wykonanie i sam grawer bardzo mi się podoba. Zawsze uśmiecham się jak czytam ten napis. Od razu robi się milej i kawka/herbatka smakuje lepiej, bo myślę o swoich kociakach. 


Opis:
Kubek termiczny o pojemności 350 ml i wymiarach 21 x 6,5 cm. Wewnątrz wykończony dwiema ściankami ze stali nierdzewnej oddzielonymi od siebie próżnią. Zewnątrz plastikowe matowe wykończenie w kolorze czarnym ze spersonalizowanym grawerem. Kubek posiada plastikową pokrywkę, która szczelnie chroni przed wylewaniem się napoju. Pokrywka posiada funkcje push open/close, dzięki czemu nie wymaga obsługi oburącz.


Jeśli kogoś zainspirowałam termicznym kubkiem na prezent to na pewno zdążycie zamówić, bo oferta jest bogata jeśli chodzi o np. sam grawer. Pod linkiem różnorodność napisów, grafik, czyli z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie ↬ KLIK ↫ Zapraszam :)


Dzień dobry... tu jestem i Cię kotam 🐱



pozdrawiam,

Donna


2 komentarze:

  1. bardzo fajny kubek, mam jeden termiczny ale przydałby mi się kolejny, bardzo często go używam

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna marzę o takim kubku :) Fajna sprawa :) Lubię ten sklep, sama ostatnio poczyniłam w nim zamówienie :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...