8 wrz 2017

Antyperspirant w kulce Woman Original Dove.

Witam,



Jak to dobrze, że letnie dni się już kończą, mam na myśli to, że ludzie nie będą już chodzić ubrani na letnio i tym samym śmierdzieć - tak! grono ludzi się nie myje i capi od nich potem na kilometr - zwłaszcza są to pachy i ogólnie brak higieny osobistej w czasie upałów. Najczęściej to się zdarza w busach/tramwajach itp. (korzystam z tego tylko jak już naprawdę tego potrzebuje, ale unikam komunikację miejską jak tylko mogę) lub na schodach ruchomych, w windach w poczekalniach na pobieranie krwi. Na szczęście ja tego problemu nie mam, bo: 
↬ raz codzienne mycie, 
↬ dwa wybieranie sprawdzonych produktów do higieny pod pachy, 
↬  trzy bluzeczki bawełniane 


Antyperspirant w kulce Woman Original

Antyperspirant w kulce Dove Woman Original składa się w ¼ z kremu nawilżającego, pielęgnującego skórę pod pachami i zapewnia ochronę przed potem do 48 godzin

• Zapewnia ochronę przed potem do 48 godzin 
 • Łagodzi podrażnienia skóry pod pachami, spowodowane goleniem 
 • Delikatny zapach daje Ci uczucie świeżości 
 • Gładko przesuwa się po skórze pod pachami
• Wyjątkowa pielęgnacją skóry pod pachami, dzięki właściwościom nawilżającym 
 • Zawartość ¼ kremu nawilżającego zapewnia niezwykłą miękkość i gładkość skóry pod pachami


Produkty Dove lubię i choć ponoć jestem na liście przy prowadzonych kampaniach, to nigdy przesyłki z nowościami nie otrzymałam - tłumacząc się, że jednak nie tym razem, a na liście jestem - więc po co robić tak nadzieję 3 raz? Nie mniej jednak nie zrażam się do marki i produkty od czasu do czasu używam, bo lubię, a kiedy mam możliwość to kupuję sama zagraniczne lub kupuje mi ktoś (zwłaszcza są to żele pod prysznic, mydełka) 

Kulka pod paszki Dove wersja oryginal znana jest chyba już większości. To standardowa wersja, która jest od początku w ofercie. Lubię te produkty i nie ważne czy jest to sztyft czy spray. Kulkę już bardzo dawno nie miałam, więc dla przypomnienia i ona pojawiła się aktualnie w pielęgnacji i w ochronie przed potem. Produkty Dove kojarzą się, że są kremowe, ze względu na 1/4 kremu nawilżającego. Tak Dove potrafi nie tylko chronić, ale i pielęgnować delikatną skórę pod pachami, która czasami jest podrażniona przez depilację/maszynki. Kulka nie pozostawia białych plam o ile damy jej się po aplikacji wchłonąć. Ja osobiście czuję ochronę przez większość dnia. Nie mam z tym problemu, bo nawet jak odczuwam spocenie to nie śmierdzi to typowym potem, a jedynie plamą na bluzce, która jest o zapachu antyperspirantu. Rzadko się to zdarza, a jeśli już to musi być naprawdę gorąco lub gdy się zmęczę i organizm sam z siebie się automatycznie poci. Czy w Waszej pielęgnacji i ochronie też gości Dove? Jaką wersję zapachową polecacie? Bo ja jak nie mam pomysłu co wybrać do ochrony, zawsze wybieram coś sprawdzonego, czyli właśnie wybór pada na Dove klasyczne biało-niebieskie.


Na koniec chciałam zapytać, nie wiem czy Wy używacie na noc coś pod pachy? Czy dajecie skórze odpocząć? Ja i tak i nie. Jak użyję kulki na noc, rano czuję jeszcze jej ładny, kremowy, dove'owski zapach. A jeśli nie użyje nic, to nic nie czuję. Jedynie zapach balsamu jaki użyłam do pielęgnacji na noc.



pozdrawiam,

Donna

11 komentarzy:

  1. Z Dove mam jedynie sztyft i to z innej serii. Z kulki pewnie byłabym bardziej zadowolona, bo bardziej przepadam za taką formą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam i sztyfty, kulki i spraye, lubię różne warianty :)

      Usuń
  2. Używam właśnie teraz Dove w kulce, ale nie bardzo jestem zadowolona. Bardzo słabiutki jak dla mnie. A co do używania na noc to używam, ale właśnie czegoś słabego. Na dzień bardziej mocniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że słaby dla Ciebie :( u mnie spisuje się dobrze.

      Usuń
  3. używam tej kulki aktualnie dla mnie jest przyjemna ale latem na pewno wspomagałabym się blokerem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blokera już dawno nie miałam, Dove mi w zupełności wystarcza :)

      Usuń
  4. Raz w życiu używałam DOVE, ale w sprayu. Byłam nawet zadowolona. Ale wolę Rexonę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie pamiętam ile już zużyłam Dove :D Rexona też jest dobra!

      Usuń
  5. Stosuje wlaśnie ten antyperpirant, bardzo delikatny ,ale wolę zdecydowanie bardziej kulki Adidas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wole zdecydowanie w spreju.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Dove, aktualnie mam kulkę gruszkową i lubię i spray ogórkowy :) Kiedyś używałam bloker na noc z Ziaja ale już na mnie nie działa a wręcz drażni, więc odstawiłam i w nocy pachy odpoczywają

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...