18 cze 2016

Szampańska truskawka żel pod prysznic Lirene.

Witam,



Zawsze czekamy na sezon truskawkowy by móc zajadać się tymi pysznymi słodko-kwaśnymi owocami. Lubię owocowe kosmetyki na lato, ich zapach, świeżość, więc tym razem otworzyłam coś sezonowego do mycia, czyli Szampańską truskawkę z Lirene - żel pod prysznic z wyciągiem z truskawki i ekstraktem z jogurtu. 

Wyciąg z truskawki – nawilża i uelastycznia skórę
Ekstrakt z jogurtu – wygładza i poprawia kondycję skóry


Opis:
"Esencjonalna truskawka i jogurtowy ekstrakt zawarte w nowym żelu pod prysznic od Lirene sprawią, że zapomnisz o problemach dnia codziennego - daj się porwać ferii zapachów. Żel pod prysznic doskonale oczyszcza i odświeża Twoją skórę pozostawiając na niej słodki owocowy aromat. Wyciąg z truskawki nawilża i uelastycznia skórę, a bogaty w proteiny, witaminy i minerały ekstrakt z jogurtu idealnie ją wygładza i poprawia jej kondycję. Regularne stosowanie żelu pod prysznic Szampańska Truskawka sprawi, że Twoja skóra nareszcie odpocznie i będzie pełna blasku. Poczuj dotyk lata na swojej skórze!"


Moja opinia:
Zanim zaczęłam go używać najpierw zrobiłam zdjęcia, by móc pokazać jaki ma piękny czerwony kolor i ładną szatę graficzną. Myślałam też, że jego konsystencja to będzie taka 'woda', ale myliłam się, bo żelek jest standardowy jak większość typowych żelków do mycia. Dobrze wydostaje się z opakowania i widać na bieżąco jego zużywanie. Szampańska truskawka ładnie pachnie, dość słodko, przypomina mi zapach truskawkowych landrynek. Dobrze się pieni. Produkt nie uczula mnie, spełnia swoje zadania - czyli myje, oczyszcza i jest wydajny, bo ma 400 ml pojemności, więc starcza mi na dłuższy czas, tym bardziej, że często biorę prysznic. Zwłaszcza poranny nie musi być rutyną, a świetną alternatywą na szybkie obudzenie się i zaczęcia dnia w dobrym humorze.


Warto poznać tą wersje zapachową - truskaweczki kuszą :)


pozdrawiam,

Donna

6 komentarzy:

  1. pewnie spodobałby mi się zapach tego żelu i jego działanie, lubię truskawki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię zapach truskawek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię zapach truskawek, ale w kosmetykach ma on tendencję do bycia chemicznym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym mieć choćby ze względu na zapach truskawek ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...