8 cze 2016

Mini Max quick dry & long lasting nr. 133, 139, 140 wiosna, lato 2016 cz.2

Witam,


Kolejna część z nowymi lakierami do paznokci Eveline Mini Max quick dry & long lasting, tym razem nr. 133, 139, 140 to propozycje na wiosnę, lato 2016. Kolory tym razem stonowane, spokojne jak zieleń, mięta czy odcień ładnego niebieskiego. 


Kolory mi się podobają, ale nie są typowo moimi kolorami (oprócz mięty, bo miętę bardzo lubię na paznokciach) Nie mniej jednak gdy ponosiłam je nieco dłużej na paznokciach to zaczynały mi się one coraz bardziej podobać. Ładnie wyglądają do opalonych dłoni. 


Gama kolorystyczna jest na tyle duża, że można malować każdy paznokieć inaczej - wygląda to niby zabawnie, trochę już wakacyjnie, a co! :)


Co do trwałości lakierów to ja jestem zadowolona. Tak do trzech/czterech dni u mnie wytrzymują, potem poprawki lub zmywanie i od nowa pomalowanie. Wiosenne kolorki na pewno znajdą swoich zwolenników, więc zapraszam do wypróbowania i pobawienie się w malowanie na różne odcienie. Lakiery mają po 5 ml pojemności, więc można je zabrać na wakacje, do torebki i cieszyć się różnymi kolorkami. 



A jakie u Was dziś kolorki na paznokciach?


pozdrawiam,

Donna

14 komentarzy:

  1. Ja wolę ich lakiery w tej kwadratowej buteleczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mięta ładna, reszta również jak u Ciebie nie moje odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za zielonym kolorem jakoś nie przepadam ale te dwa niebieskie są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki iście wiosenne, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie pastele.

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne choć nie moje kolory,lubię lakiery z tej serii mam odcienie czerwieni i różu .

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne kolory. U mnie lakiery z tej serii w ogole się nie trzymają płytki. odpryskują jeszcze tego samego dnia:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kolorki :) Szczególnie spodobał mi się zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne odcienie i pomalowane paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie mam na paznokciach numer 139.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio miałam lakier z Eveline, kolor czerwony i byłam nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...