17 maj 2013

Nowe przesyłki i nowe współprace.

Witam,


Pod moją nieobecność w domu zawitała do mnie poczta. Co tym razem w tym tygodniu zawitało do mnie? Nawiązałam kilka nowych współprac i bardzo się cieszę z otrzymanych produktów do testów.

Zgłosiła się do mnie Pani Małgorzata z zapytaniem czy chciałabym nawiązać współpracę z marką Oeparol. Miałam również możliwość wyboru kosmetyku do testów. Wybrałam krem intensywnie nawilżający z serii Hydrosense. Recenzja pojawi się za miesiąc :)



Od BHZ ATOS M.M. od Pani Magdaleny otrzymałam zestaw do wybielania zębów w warunkach domowych, klika próbek, gum do żucia i dużo folderów. Również miałam możliwość zasugerowania, że interesuje mnie coś do wybielania i to otrzymałam :) Pani Magdalena napisała też, że spodobał się jej mój blog, dlatego wysyła mi paczuszkę :) - to bardzo miłe, jak się coś takiego czyta. 



Od Pani Beaty z Efektimy dostałam na początek dwie maseczki do twarzy. Cieszę się, bo już nieraz czytałam, że te maseczki są bardzo dobre, teraz sama będę miała je okazję bliżej poznać.
Dodatkowo na spotkaniu blogerek też były 2 te same maseczki, więc moja buzia ma uśmiech od ucha do ucha ^^




I to by było na tyle z przesyłek. 
Dostaję również pytania na e-maila jak nawiązuję współpracę itd. Staram się odpisywać, ale czasem wydaje mi się, że piszę jedno i to samo w kółko i coś przypadkiem może mi umknąć. 
Jak znajdę chwilę czasu to napiszę o tym osobny post jak to wygląda z mojej strony. Jeżeli jesteście zainteresowane to piszcie czy coś takiego umieścić na blogu. 



pozdrawiam,

Donna 

26 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tego zestawu do wybielania:) No, to będziesz miała do testować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo gratuluję Ci nowych współprac i super przesyłek. Zawsze się cieszę z Dziewczynami które coś dostają. i na mnie przyjdzie kiedyś kolej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nawiązanych współprac
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki post byłby bardzo przydatny. Cennych wskazówek od "starszych" blogerów nigdy za wiele.
    Paczki bardzo fajne i życzę udanych testów

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam przesyłkę od Oeparol - wybrałam nawilżający krem pod oczy i na powieki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. te maseczki są świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. tak, tak umieść taki post :P
    miłego testowania:*

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszcze zestawu do wybielania :D
    maseczka glinkowa jest świetna!!

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję nowych współprac! :)
    do mnie również niedawno przyszła paczuszka z 2 maseczkami Efektima ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję nowych współprac!
    U mnie również pojawiła się paczuszka z Efektimy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje, bardzo fajne paczuszki, życzę miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. same cudowności krem i preparaty do ząbków mnie ciekawią :) czekam na recenzje ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję!Oeparol jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  14. przesyłki świetnie :) pewnie super uczucie jak ktoś zauważa twój blog i potem chce nawiązać jeszcze współpracę ;) ? gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię wizyty listonosza :D ahh świetne rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
  16. Kremik z Oeparolu też mne bardzo kusi ;) Gratulacje współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję tak ciekawych współpracy kochana xxx

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ dobroci:) Czekam na recenzję zestawu do wybielania oraz tego kremu nawilżającego z Oeparol ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję kolejnej współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  20. ten zestaw do wybielania zębów wygląda ciekawie :) będę tu wpadać częściej i czekam na recenzję tego zestawu ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...