12 mar 2013

Pharmaceris - Dermopielęgnacja skóry z problemami naczynkowymi.

Witam,


Przychodzę z recenzją dwóch kosmetyków z Pharmaceris seria na Naczynka:


PURI-CAPILIQUE 
Łagodny Tonik Wzmacniający do twarzy


 PURI-MICELLARPłyn micelarny do oczyszczania i demakijażu twarzy i oczu


Informacje od producenta można znaleźć na jego stronie:


Opinia:
Produkty stosowała moja mama, wraz z tymi kremami, o których pisałam Tutaj. Bardzo dobrze oczyszczały twarz i przygotowywały do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Najpierw twarz była przemywana płynem micelarnym, a następnie tonikiem. (Czasami tylko tonikiem, a czasami tylko płynem micelarnym). Skóra naczynkowa jest specyficzna i kłopotliwa to od razu można dostrzec widząc rozszerzone naczynia krwionośne na policzkach. Wyglądają bardzo czerwono (gdy nie zatuszuje się go podkładem) Co dały te dwa produkty mojej mamy? jej opinia jest taka: "ładny, przyjemny zapach - płynu micelarnego był intensywniejszy, toniku delikatniejszy. Łagodzi naczynka przy systematycznym używaniu, niweluje rumień. Oba produkty dobrze działają i polecam wszystkim, którzy mają naczynkową skórę. Do tego nawilżają i sprawiają, że buzia jest miękka w dotyku i gotowa przyjąć krem. Skóra nie lepiła się ani nie była tłusta. Produkty  nie uczuliły. Są wydajne, już prawie sięgają dna. (zdjęcie jest zrobione w trakcie używania) Jestem z nich bardzo zadowolona. Do tej pory wstyd się przyznać ale nie miałam do czynienia z płynem micelarnym. Bardzo ten produkt polubiłam i z pewnością w przyszłości zakupię".
Niestety mama nie dała sfotografować policzków przed i po , za co przepraszam, by pokazać efekty, ale przy systematycznym stosowaniu widać było różnicę. Cała seria N spisała się na medal w problematycznej skórze naczynkowej. 




pozdrawiam,

Donna


11 komentarzy:

  1. Musiałabym mojej mamie podsunąć pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze wiedzieć, że się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem zadowolona z tej serii, mam kremik nawilżająco wzmacniający i mleczko do demakijażu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na cale szczęście ten problem mnie nie dotyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki! już wiem co mama moja dostanie w prezencie na urodziny!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam cery naczynkowej skłonnej do zaczerwienień, ale warto wiedzieć, że te produkty są godne uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa opinia mamy :) micelek godny polecenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dzięki Bogu nie mam cery naczynkowej,ale za to zmagam się z wszelkimi możliwymi niedoskonałościami :-/

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja siostra ma cerę naczynkową więc muszę jej wspomnieć o produktach z tej serii

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...