18 wrz 2024

Kuracja ultranawilżająca dla stóp - MOCZNIK 15% ziaja med.

Witam,



Czas na zregenerowanie skóry stóp po lecie, które stały się u mnie nieco przesuszone - ale też miałam okazję mocno je peelingować w czasie wakacji naturalnym piaskiem, chodząc boso po plaży. To naprawdę świetna terapia nie tylko zdrowotna, ale też dająca relaks stopom dając im odpocząć od chodzenia na co dzień w obuwiu. Lubię uziemiać się i praktykować to od lat - nie tylko na wyjazdach i będąc na plaży, ale też w swoim ogrodzie. Polecam wam serdecznie taką zwykłą, ale niesamowitą terapię dla stóp, ciała i ducha. 

Wracając jednak do pielęgnacji stóp wybrałam dla siebie z ostatniego boxu od Pure Beauty krem do stóp i kurację ultranawilżającą z mocznikiem 15% od ziaja med. Krem nawilża, wygładza i regeneruje. Dodatkowo krem ten jest odpowiedni dla diabetyków.

 Jak u mnie się on sprawdził? Zapraszam kochani na moją krótką opinię :)


Produkt dostępny w aptekach.

Specjalistyczny krem do stóp opracowany zgodnie z medycznym podejściem do dysfunkcji skóry suchej.

PROBLEM
Skóra bardzo sucha, szorstka, popękana, potrzebująca intensywnej regeneracji

EFEKT MED
• Regeneruje szorstką, bardzo suchą i popękaną skórę pięt.
• Nawilża i odczuwalnie zmiękcza naskórek.
• Łagodzi dyskomfort powodowany stwardniałą, wysuszoną skórą.

Krem rozprowadzić na czystą i suchą skórę stóp. Stosować tak często jak to możliwe.

Skład:
Aqua (Water), Glycerin, Urea, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate, Cetyl Ricinoleate, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Cera Microcristallina (Microcrystalline Wax), Sodium Lactate, Dimethicone, Cetearyl Alcohol, Propylene Glycol, PEG-100 Stearate, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Gossypium Herbaceum (Cotton) Seed Oil, Squalane, Malic Acid, Butylene Glycol, Inulin, Ceramide NP (3), Ceramide AP (6II), Ceramide EOP (1), Phytosphingosine, Cholesterol, Sodium Lauroyl Lactylate, Carbomer, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Disodium EDTA, Parfum (Fragrance), Lactic Acid.


Krem znajduje się w miękkiej tubce i ma pojemność 100 ml. Jego konsystencja jest biało-kremowa z lekko natłuszczającym filmem, który potrzebuje chwili, aby się wchłonąć. Krem ma przyjemny zapach i bardzo za każdym razem umilał mi on stosowanie. Poczułam już po pierwszym użyciu jak skóra na stopach/piętach potrafiła zmięknąć i stać się w pełni nawilżona. Późniejsze aplikacje tylko utwierdziły mnie w przekonaniu, jak fantastyczny jest ten krem i jak szybko potrafi pomóc suchym i przesuszonym stopom. Krem z mocznikiem 15% przynosi komfort skórze. Pięknie ją regeneruje, zmiękcza naskórek, a wysuszona skóra na stopach, czy też piętach jest gładka, miękka i w lepszej kondycji. Przy systematycznej aplikacji krem pomaga też na popękaną skórę pięt. Ja jestem zadowolona, bo moje stopy, a zwłaszcza pięty poprawiły się w tak krótkim czasie odkąd poznałam i zaczęłam stosować kurację ultranawilżającą od ziaja med. 

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Pure Beauty
#współpracareklamowa


Znacie kochani taką kurację do stóp z mocznikiem 15% od ziaja med?
Zachęcam do poznania i przekonania się samemu jak ten krem potrafi szybko odmienić przesuszone miejsca na skórze stop i przynosi komfort popękanym piętom.


pozdrawiam,
Donna


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...