13 paź 2023

Pure Beauty box - limitowana edycja byHUSHAAABYE #5.

Witam,



W październiku jestem rozpieszczana przez ogrom nowości kosmetycznych jakie u mnie się pojawiają. To sympatyczne i urokliwe dla mnie chwile, kiedy mogę poznać coś z nowinek pielęgnacyjnych. Piąta edycja urzekającego i estetycznego pudełka byHUSHAAABYE stworzona z Justyną i razem z marką Pure Beauty wywołała na mojej twarzy szeroki uśmiech. To właśnie uczucie pozytywnej energii, jakie towarzyszyło przy tworzeniu tego wspaniałego boxu i mi się udzieliło, kiedy poznałam jego pełną zawartość. Starannie dobrane wszystkie kosmetyki, te do twarzy, ciała i włosów a nawet coś i do makijażu to same perełki o dobrych, sprawdzonych i polecanych składach, które zadowolą każdą kobietę, która lubi o siebie dbać i poczuć się atrakcyjnie w swojej skórze. Justynka zawsze dobiera dobrej jakości kosmetyki i tym samym daje rozkosz w ich używaniu, co przekłada się w tym, że boxy można kupować w ciemno.


Każdy, nawet ten najmniejszy szczegół mnie zachwycał, kiedy odkrywałam co kryło się w środku, nawet taki tekst napisany od serca przez samą Justynkę - coś pięknego, pomysłowego i nieszablonowego. Nie spodziewałam się takiej niespodzianki. 


Potem już pod szeleszczącym papierkiem ukazała mi się zawartość tej edycji i szybsze bicie serca, bo za każdym razem kiedy rozpakowuje boxy Pure Beauty, nawet te z limitowanych edycji, towarzyszą mi niezmiernie nie do opisania emocje szczęścia. Ile jest tutaj dobroci, ile pachnących produktów, które cieszą oczy - aż nie wiadomo co pierwsze zabierać do poznania i używania. 


Jak pisze sama autorka pudełka: Życzę Ci samych pięknych doświadczeń i odkrywania najlepszych rozwiązań, na które zasługujesz. A ja z tego miejsca pięknie dziękuję, że to właśnie i mnie spotkał ten zaszczyt poznać i odkryć piątą edycję by HUSHAAABYE. 

 Zapraszam Was kochani na open box i prezentację co dokładnie tutaj się pojawiło. Jak można zauważyć pudełeczko było wypełnione po same brzegi. Mieściło ono 16 pełnowymiarowych produktów. Wow, aż serce się uśmiecha 💗


Pielęgnacja twarzy:

Cannamea nawilżająca maseczka do twarzy z olejkiem konopnym i 250mg CBD
cena: 89,00zł/50g

Daje natychmiastowe uczucie nawilżenia już po pierwszym użyciu! Doskonale pielęgnuje suchą i zniszczoną skórę. Zawarte w maseczce CBD łagodzi podrażnienia i regeneruje wysuszoną skórę, a 18% zawartość oleju konopnego poprawia jej nawilżenie.

Maseczki do twarzy lubię pod każdą postacią. Zawsze jest to taka chwila dla mnie, kiedy mogę się odprężyć po całym dniu robiąc sobie domowe Spa z maseczką. Doceniam takie chwile, pomimo, że jest to tylko maseczka, to uwierzcie ona sprawia mi radość. Takiej z cbd nie miałam ostatnio, więc to dobra okazja poznać sobie taką z olejkiem konopnym. 


Cosmiq peeling kwasowo-enzymatyczny CBD+CBG
cena: 99,00zł/30ml

To sposób na złuszczanie skóry bez podrażnień. Spektakularny efekt już po pierwszym użyciu. Składniki aktywne regulują pracę gruczołów łojowych, oczyszczają, odblokowują pory i zapewniają efekt wygładzenia naskórka. Skóra odzyskuje świeżość i blask, staje się gładka i jędrna.

Markę znam i kojarzę już, ponieważ kiedyś miałam od niej  jeden kosmetyk. Peeling z Cbd to dla mnie tutaj nowość. Robię peelingi systematycznie, ten mnie również zaciekawił. 


Arganove naturalny krem odżywczo-regenerujący do twarzy
cena: 60,49zł/50ml

Naturalny krem do codziennej pielęgnacji cery to bogata kompozycja aktywnych ekstraktów roślin i nierafinowanych olejów. Doskonały do cery wymagającej intensywnej odnowy i rewitalizacji. Natychmiastowo odżywia i zapewnia uczucie nawilżenia przez cały dzień.

Dużo mam kremów do pielęgnacji twarzy w swoich zapasach, ale że bardzo lubię dbać o skórę twarzy - chętnie i ten krem poznam. Marka jest mi znana i lubiana od dawna. Ostatnio poznałam hydrolat werbena, który od pierwszego użycia zauroczył mnie, więc może i z tym kremem będzie podobnie. 


Medeine nawilżający tonik do twarzy
cena: 87,00zł/150ml

Spryskaj twarz tonikiem, który koi podrażnienia. Wyrównuje pH i nie powoduje uczucia ściągnięcia. Tonik zawiera roślinny izomerat sacharydowy, aby zatrzymać w skórze maksimum wilgoci. Efekt? Odświeżona, miękka cera gotowa, żeby przyjąć za chwilę wszystkie aktywne składniki kremu.

Nawilżające toniki akurat u mnie najlepiej się sprawdzają przy zmianie pogody. Kiedy zajdzie taka potrzeba, chętnie sięgnę po ten dla nawilżenia czy ukojenia skóry. Używam toników codziennie, więc nawet jeśli coś zużywam powoli to i tak używam systematycznie. 


Bandi Limonkowa pianka do mycia twarzy
cena: 35,00zł/150ml

Delikatna pianka do oczyszczania twarzy, nadaje cerze naturalny efekt GLOW! Uwalnia skórę od zanieczyszczeń, nadmiaru sebum i pozostałości makijażu. Przeciwdziała powstawania niedoskonałości. Zmniejsza nadmierne przetłuszczanie się cery bez efektu przesuszania. Pozostawia skórę odświeżoną i gładszą.

Jestem fanką pianek do mycia i oczyszczania twarzy. Zawsze w łazience u mnie jakaś jest pod ręką. Kilka mam nawet jeszcze w zapasach, ale pewnie ta niedługo doczeka się swojej kolejki, gdyż zainteresował mnie limonkowy zapach. 


Botanic Clinic By Onlybio Youth Theatment serum do twarzy ujędrniające
cena: 56,99zł/30ml

Intensywnie ujędrnia i wygładza skórę, poprawiając jej sprężystość i przywracając młodzieńczy blask. Redukuje zmarszczki i regeneruje skórę. Zawiera HEXAPEPTIDE-11 który poprawia gęstość skóry, zmniejsza widoczność linii i zmarszczek, liftinguje oraz rozjaśnia cerę.

Serum to także kosmetyk przeze mnie ceniony i używamy od dobrych kilku, czy nawet kilkunastu już lat (pewnie tyle ile bloguje). A to spotykam pierwszy raz. Czy będzie ujędrniające tak jak się zapowiada? Na to liczę :)


Pielęgnacja ciała:

Manufaktura Nova kosmetyki łagodzący balsam do ciała
cena: 47,00zł/250ml

Przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry całego ciała, zwłaszcza w obszarach, które wymagają dodatkowej pielęgnacji, takich jak łokcie, kolana, stopy czy dłonie. Jest szczególnie korzystny dla osób z wrażliwą skórą, skłonna do podrażnień czy alergii. Przeciwdziała podrażnieniom oraz koi swędzącą i zaczerwienioną skórę.

Balsamy na jesień i zimę to u mnie must have. Na wakacjach może nie balsamowałam się codziennie, bo moja skóra tego nie potrzebowała, ale czas powrócić do systematyczności. Zauważyłam, że powoli zaczyna mi się przesuszać miejscami. 


Kanu Nature peeling do ciała Toxic Glamour
cena: 65,99zł/250ml

Wyjątkowy peeling cukrowy z czarnej serii Toxic Glamour. Oczyszcza, nawilża, odżywia. Zawiera oliwę z oliwek, masło kakaowe i masło Shea dla dogłębnego odżywienia i działania przeciwstarzeniowego. Po jego użyciu nie trzeba już używać balsamu, gdyż peeling pozostawia na skórze delikatną warstwę ochronną.

Kocham peelingi, ale czy te tłuste też lubię? Może nie do końca, bo nie lubię tłustych powłoczek, jakie po sobie pozostawiają później na skórze. Peeling chętnie chcę poznać i sama ocenić, jak to będzie z tą warstwą ochronną. 


Mohani odżywczy olejek do ciała pomarańcza w czekoladzie!
cena: 49,00zł/150ml

Roślinna formuła łączy wygładzającą moc mieszanin emolientów naturalnego pochodzenia z regenerującym olejem z awokado. Zawarte w produkcie oleje: ze słodkich migdałów i jojoba natłuszczając i zmiękczają skórę. Witamina E dba o jej sprężystość. Olejek niweluje uczucie szorstkości. Produkt został wzbogacony o ekstrakt z lukrecji, który działa kojąco na skórę.

Olejek trochę już dał się poznać, ponieważ buteleczka nieco przeciekała i była oblepiona. Na szczęście nic nie zalało, a ja zdążyłam już poznać jego cudowny i apetyczny zapach. Pomarańcza w czekoladzie - no brzmi jakby świątecznie już :)


Pielęgnacja włosów:

Orientana Odżywka do włosów imbir i trwa cytrynowa
cena: 39,50zł/210ml

Naturalna odżywka do codziennej pielęgnacji każdego typu włosów, stworzona według formuły ajurwedyjskiej. Nie obciąża włosów, nadaje im piękny połysk połysk oraz ułatwia rozczesywanie. Poczujesz, że twoje włosy są głęboko odżywione i nawilżone. Zauważysz, że wraz z regularnym stosowaniem staną się błyszczące i jedwabiście gładkie.

Na wakacjach poznałam kilka kosmetyków z tej marki i mam jeszcze kilka do poznania. Takiej odżywki jeszcze nie miałam do włosów. Przekonuje mnie do niej jej opis. 


Glyskincare for Body&Hair organiczny olej arganowy + antyoksydanty
cena: 41,90zł/30ml

Organiczny olej arganowy + antyoksydanty to harmonijne połączenie, które skutecznie pielęgnuje, nawilża oraz pomaga zregenerować skórę, ciało i włosy. Odkryj jego wszechstronną moc działania i zatroszcz się o swoje ciało i umysł, przynosząc odprężający relaks w trakcie codziennej pielęgnacji.

Olejek chętnie poznam na włosy, gdyż na twarz, czy ciało nie do końca mi taka tłusta formuła odpowiada. A mała buteleczka będzie w sam raz np. na końcówki do olejowania. 


Anwen Nothing Sili maska wygładzająca włosy bez silikonów
cena: 39,99zł/200ml

Zawiera estry masła shea i pochodną oleju kokosowego, a także naturalny olej babassu oraz z nasion brokuła. To roślinne alternatywy, które działają jak silikon, wygładzając włosy i dodając im blasku, ale w naturalny sposób. Działanie uzupełnia nietypowy zapach egzotycznego owocu kiwano, przypominający kiwi z zielonym bananem.

Za kosmetykami z tej marki nigdy specjalnie nie szalałam jak większość innych dziewczyn i szczerze nigdy mnie nie ciągło, aby koniecznie coś musieć z niej poznać. Fajnie, że w boxie coś jednak się z tej marki pojawiło - wcześniej miałam szampon w kostce, który nie do końca zrobił na mnie wrażenie wow, może ta maska mnie do siebie przekona? 


Makijaż:

Affect rozświetlacz prasowany Shine One
cena: 69,00zł/8g

Nadaje skórze elegancki blask oraz przepięknie odbija światło sprawiając, że cera wygląda świeżo i promiennie. Wystarczy odrobina produktu, aby podkreślić kości policzkowe, łuk kupidyna czy wewnętrzny kącik oka. Rozświetlacz wygląda najpiękniej właśnie w promieniach słońca!

Kolorówkę z marki Affect lubię, miałam już kilka perełek do makijażu, a ten rozświetlacz, coś czuje, że stanie się moim ulubieńcem. 


Boho Beauty gabka do makijażu Bohoblender
cena: 24,90zł/1sz.

Niezwykle miękka gąbeczka do makijażu, dzięki której nakładanie kosmetyków będzie proste i przyjemne. Wykonana z hydrofilowego poliuretanu, hipoalergicznego materiału niezawierającego lateksu, bezpiecznego dla skóry. Odpowiednia gęstość i miękkość gąbki zapewnia naturalne wykończenie bez nieestetycznych smug i plam.

Z gąbeczki naprawdę się ucieszyłam. To produkt, który jest pomocny przy codziennym malowaniu. Miałam już kilka gąbeczek, które były "nie do zdarcia" i wykonane naprawdę z wysokiej jakości i na długo mi służyły. Myślę, że ten model i ta wersja będzie równie dobrze wytrwała z jakością. 


Lami Cosmetics matowa płynna pomadka w odcieniu Nude
cena: 87,00zł/5g

Mocno kryjąca płynna pomadka do ust o niezwykle kremowej konsystencji dostępna w 9 odcieniach nude. Zapewnia komfort noszenia w ciągu dnia oraz bezproblemowe poprawki. Po naniesieniu pomadki na usta otrzymasz efektowne, matowe wykończenie i naturalnie piękny efekt.

Pomadkę już znam, właśnie z kolorków beżowych. Niedawno towarzyszyła mi ona podczas makijażu na ślubie. Była bardzo trwała i wytrzymała przez wiele, wiele godzin. Jest cudowna, ucieszyłam się na jej ponowne spotkanie :) Bardzo elegancko i naturalnie prezentuje się na ustach.


Arganove olejek do demakijażu i masażu twarzy
cena: 52,79zł/150ml

Naturalny olejek do demakijażu twarzy dokładnie usuwa makijaż i zanieczyszczenia. Oleje i witaminy odżywiając skórę i pobudzają do regeneracji. Relaksujący masaż twarzy olejkiem zapewnia odpowiednie dotlenienie skóry, uelastycznia i spowalnia procesy starzenia.

Niedawno skończył mi się właśnie olejek do demakijażu. Taką formę zmywania używam sporadycznie, bo wolę płyn micelarny. Olejek traktuję już tylko jako taki pomocnik, przy lepszym zmyciu. Fajnie, że pojawiło się coś nowego. 


Podsumowując: Na pierwsze wrażenie i spotkanie z kosmetykami, box wydaje się być ciężki i taki jest. Różnorodność kosmetyków sprawiła, że poczułam się wyjątkowo i dalej jestem jeszcze pod wielkim wrażeniem.

Wartość całego boxu wynosi ponad 900zł, niestety aktualnie został on już wyprzedany i nie dziwię się, bo naprawdę jest on cudowny. Niedługo napiszę coś więcej o wybranych kilku produktach. 

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Pure Beauty. 


Podoba Wam się taka zawartość boxu?
Jak oceniacie poszczególne kosmetyki, czy coś wpadło Wam w oko i chcecie bliżej poznać?



pozdrawiam,
Donna


2 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...