14 maj 2022

Wodne chusteczki z 99,9% water, dla dzieci Fresh Baby Aqua Wipes.

Witam,



Przychodzę dziś do Was kochani z fajną polecajką dla wszystkich maluchów, dzieciaków mniejszych/większych i dorosłych też. Poznałam fantastyczne mokre ręczniki czyszczące, które wykonane są z naturalnej bawełny i posiadają 99,9% wody. To chusteczki nawilżane Fresh Baby Aqua Wipes. Pomagają oczyścić i nawilżyć nawet wrażliwą skórę. Jak widać na etykiecie i bobasku przeznaczone są one dla dzieci, ale ze względu na skład - są one tak naprawdę dla każdego!

Ja tak je polubiłam, że zabieram je wszędzie: na wycieczki, do parku, wyjazdy, mam też w samochodzie jedno opakowanie dla odświeżenia skóry, a na co dzień towarzyszą mi kiedy wykonuję make up i przecieram nimi dłonie kiedy nakładam podkład, czy korektor i mam np. pozostałości produktu na palcach. Jakościowo są mega super wykonane, nie rwą się, są grubsze, dobrze nasączone i delikatne w dotyku. Opakowanie posiada specjalny i wygodny klips, więc można je otwierać i zamykać wielokrotnie mając pewność, że każda następna chusteczka będzie czysta.


Chusteczki nawilżane Aqua Wipes Fresh Baby to produkt odpowiedni do oczyszczania delikatnej skóry malucha. Chusteczki są w pełni naturalne, nasączone jedynie wodą i ekstraktem z grejpfruta.

Cechy produktu:
- produkt ekologiczny,
- nasączony w 99,9% czystą wodą,
- zawiera 0,1% ekstraktu z grejpfruta, który stanowi naturalny konserwant,
- doskonale oczyszcza skórę dziecka, nie podrażniając jej,
- są całkowicie bezpieczne dla skóry.


Powiem Wam, że zazwyczaj nie przykładałam większej uwagi na nawilżające chusteczki, czy to były typowo dla dzieci, czy takie uniwersalne do odświeżenia się. Teraz widzę różnicę w ich jakości i grubości. Do tej pory jakie miałam pamiętam, że były zdecydowanie one cienkie od tych które poznałam tutaj, wiec chyba znalazłam swojego ulubieńca wśród chusteczek.


 A Wy kochani znacie te wodne chusteczki dla dzieci?


pozdrawiam,
Donna

2 komentarze:

  1. Ja tych akurat nie znam. Ale wiem, że tego typu chusteczki są mega praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam te chusteczki, ale niestety u mojej córki nie do końca się sprawdziły :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...