17 sty 2022

Fitoaktywny tonik - esencja UZDROVISCO, bezwacikowy nawilżający i łagodzący.

Witam,



Mam kilka zaległych recenzji, które chciałam napisać jeszcze w poprzednim roku, ale z braku czasu, odłożyłam je na później. Mam nadzieję, że je szybko teraz nadrobię, bo mam sporą gromadkę produktów, które używam lub mi się już pokończyły, a chciałam też o nich napisać. Dziś o toniku z marki Uzdrovisco, który u mnie się w ogóle nie sprawdził. Rzadko piszę negatywne opinie, gdyż oceniam produkt z mojego punktu widzenia, ale być może komuś innemu on przypasuje i przyniesie mu zupełnie inne efekty niż te, które pojawiły się u mnie. Dlatego nie przedłużając, zapraszam kochani na krótka jego opinię. 


Fitoaktywny tonik - esencja bezwacikowy nawilżający i łagodzący

Naturalny tonik do twarzy na bazie 100% naparu zamiast wody! Doskonały dla każdej kobiety niezależnie od wieku i typu cery, która poszukuje aktywnych, naturalnych formuł o wielkiej sile przywracania skórze naturalnego pH po myciu, łagodzenia i nawilżania. Stawia na naturalne składniki aktywne i zaawansowane rozwiązania, by intensywnie - już w pierwszym kroku - dbać o aktywną pielęgnację i piękno skóry. Ceni naturę popartą nauką dla uzyskania maksymalnych efektów!

100% napar z nagietka i dziewanny - stanowi główny składnik toniku. Nagietek i dziewanna wykazują działanie łagodzące (także w przypadku podrażnień i stanów zapalnych), wpływają na przyspieszone gojenie. Napar jest nieporównywalnie bardziej aktywny od hydrolatu oraz czystej wody, dzięki czemu już podczas oczyszczania skóry skutecznie ją pielęgnuje.

Ekstrakt z nagietka - standaryzowany na rutynę, posiada silne własności łagodzące i wspomagające gojenie.

Kwas hialuronowy 4D - innowacyjny, multicząsteczkowy, działający wielopoziomowo - supernawilżający.

Syrop węglowodanowy - wykazuje silne własności zmiękczające, powlekające, ochronne i rewitalizujące.

SPOSÓB UŻYCIA
1-2 krople toniku rozprowadzić palcami po całej skórze twarzy i szyi - tonik nie przecieka przez palce. Pozostaw na chwilę do wchłonięcia, następnie zastosuj krem. Nasz tonik, dzięki zastosowaniu naturalnych składników nawilżających i łagodzących może stanowić pierwszy krok codziennej pielęgnacji jako esencjo-ampułka. Stosuj go codziennie rano i wieczorem, jako aktywne przygotowanie i wzmocnienie pielęgnacji. Nie używaj wacika - bądź ECO!​

INCI: Aqua*, Glycerin, Calendula Officinalis Flower*, Verbascum Thapsus*, Calendula Officinalis Flower Extract, Sodium Hyaluronate Crosspolymer, Sodium Hyaluronate, Sodium Acetylated Hyaluronate, Hydrolyzed Sodium Hyaluronate, Sucrose Laurate, Sucrose Dilaurate, Sucrose Trilaurate, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Xanthan Gum, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Benzyl Alcohol, Lactic Acid, Pentylene Glycol, Ethylhexylglycerin, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Parfum; *Infusion of Verbascum Thapsus and Calendula Officinalis Flower​


Nauczona jestem aplikować tonik na wacik i tak przemywać nim twarz. Tutaj producent stworzył taką wersję, że używa się toniku bez waciku. Dość ciekawe, ale myślę, że jak ktoś jest przyzwyczajony do innej formy aplikacji, tak ciężko może mu się dostosować to formy bez waciku, lub może o tym zapominać i nakładać dalej konsystencje na wacik. Tak samo aplikacja, czyli kropla, dwie na cała twarz hmm to trochę mało np. w moim przypadku kiedy tak właśnie aplikowałam i tonizowałam skórę, to mało co ją tak naprawdę pokryłam tym tonikiem. Nakładałam więc ten tonik (esencję) na wacik i tak przemywałam nim skórę. Zapach toniku piękny, świeży kwiatowy, nagietkowy. Swoją drogą bardzo lubię zapach nagietkowy i wszystkie kosmetyki z tym kwiatem, więc stosowanie go na początku naprawdę było dla mnie przyjemnością. Tylko do czasu, ponieważ za każdym razem po zastosowaniu tego toniku, moja skóra stawała się być bardzo przesuszona. Myślałam może, że to od wiatru, od pogody. Odstawiłam tonik na kilka dni/tygodni i ponownie do niego wróciłam i to samo odczuwałam - suchą, przesuszoną, aż ściągająca się skórę, która wpijała każdy nawilżający krem/serum w sporych ilościach. Moja skóra jest przecież tłusta i błyszcząca, a ten tonik powodował takie przesuszenie u mnie, że aż sama byłam zdziwiona, że skóra może się tak przesuszać, co w moim przypadku znam moją skórę tylko z efektu bycia tłustą (bo taki jest jej rodzaj). Niestety nie zużyłam tego produktu do końca, nawet zostało w nim sporo tego toniku (może 3/4 buteleczki), oddałam go siostrze i czekam na jej wrażenia jakie ona odczuje po pielęgnacji z tym tonikiem. Czy też ją wysuszy, a może sprawdzi się u niej wyjątkowo dobrze i będzie z niego zadowolona. Zobaczymy.



Macie czasem takie produkty, które mimo, że wyglądają i zapowiadają się dobrze, to jednak u Was nie sprawdzą się tak jakbyście tego oczekiwały?

Znacie markę Uzdrovisco i lubicie ich produkty?
Co myślicie o toniku bezwacikowym?



pozdrawiam,
Donna  
 

8 komentarzy:

  1. Nie miałam ale czytałam o tym produkcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czytałam ale u mnie niestety za bardzo wysusza :(

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. O to super, jestem ciekawa jak u Ciebie się sprawdzi, czy wysuszy jak mnie, czy jednak będzie dobry:)

      Usuń
  3. Używanie toniku bez wacika i dla mnie jest nowością.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uzdrovisco ma kilka ciekawych produktów, ten tonik u mnie rewelacyjnie się sprawdził/Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam też kilka innych kosmetyków z tej marki, ale właśnie ten tonik mi nie przypasował :(

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...