21 wrz 2021

Elegancki zapach do domu czeka na Ciebie! -30% rabatu od Pachnącej Szafy.

Witam,



Jak wiecie kocham perfumy i otaczać się pięknymi zapachami. Także mój dom wypełniony jest przepięknymi aromatami i zapachami, które są stworzone specjalnie dla domu. To zapach daje mi lepsze samopoczucie, wpływa na nastrój. Zapach czasem leczy, przynosi ukojenie, odprężenie, relaksuje, a czasem dodaje energii, orzeźwia. U mnie zapach, pachnidełka, aromaterapia = LOVE. Teraz kiedy zawitała do Nas jesień i przywitamy niedługo jesienne ciemne wieczory umilanie tych chwil z kominkiem wypełnionym olejkiem zapachowym, to coś co kocham każdego roku o tej porze. Jesień wcale wtedy nie jest taka ponura i szara za oknem, bo migoczące światło daje przytulny klimat i zarazem piękny subtelny unoszący się zapach dookoła. Lubię także palić same latarenki, jednak kominek + olejek zapachowy to jednak coś przyjemniejszego np. kiedy ktoś mnie odwiedzi :)


Perełki jakie niedawno odkryłam pochodzą z Pachnąca Szafa. Znalazłam tam wyjątkowe olejki zapachowe wraz z białym kominkiem, dyfuzory z pachnącymi patyczkami i saszetki do szafy. Są też specjalne saszetki do butów, czy sportowych toreb, a przede wszystkim saszetki do szuflad, garderoby, szaf itp. Nowością są specjalne saszetki zapachowe na bieliznę i ubrania o ciekawych nazwach jak 'słodka noc', czy 'czarujący wieczór'. Te saszetki pachną wyjątkowo jak ekskluzywne, eleganckie perfumy. Można je schować też na półce z pościelą i wszędzie tam gdzie chcemy aby ubrania/pościel/koce ładnie pachniały. Saszetki dają moc zapachu do ok. 3 miesięcy. 


Dany zapach z Pachnącej Szafy z olejku zapachowego, wypełnia pomieszczenie, nie jest duszący, a subtelny, przyjemny i finezyjny. Wybór pachnidełek w e-sklepie jest baaardzo duży, więc każdy znajdzie to co lubi. Czy będzie to coś otulającego, słodkiego, czy też rześkiego, a może owocowego, tropikalnego? Myślę, że skala zapachowa zaskoczy każdego.

❣❣❣

Koniecznie kochani poznajcie te pachnące perełki.
Z kodem 👉 goldonaa macie aż -30% rabatu w e-sklepie. Kod ważny do 18 października.

❣❣❣

Zapraszam na pachnące zakupy, niech Wasz dom jesienią pachnie cudownie i pięknie.

Ja wśród olejków zapachowych znalazłam kilka, które bardzo chciałam poznać. Są to m.in takie zapachy jak:
- paczula - uspokojenie
- ylang-ylang - odprężenie
- szafran - relaks
- drzewo sandałowe - wytchnienie
- eukaliptus - orzeźwienie


Jakie zapachy najlepiej lubicie?
Preferujecie olejki zapachowe z kominkiem, czy może dyfuzory z pachnącymi patyczkami?




pozdrawiam,
Donna

8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię pachnący dom, od razu robi się przytulniej i przyjemniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie bym poznała. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już od samego czytania o nich zapragnęłam je mieć, lecę przejrzeć ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pachnąca szafa jest super! Wręcz kocham ich magnolię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zapachy, ale ile razy skusiłam się np. na patyczki to szybko nie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałem saszetki do szafy i dobrze wspominam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...