29 lip 2021

Gabriella Salvete Tools zestaw do manicure.

Witam,



Pakowanie na różne wyjazdy opanowałam do perfekcji - z wieloletniego doświadczenia wiem co mi potrzebne w czasie wyjazdów, a co nie. Cenię sobie wygodę i komfort, dlatego do podróży przygotowuję się nawet kilka dni/tygodni. Nie chcę zbyt ciężkiego bagażu, dlatego też każdy szczegół mam przemyślany i dopracowany. Jednym z produktów, które są ze mną na każdym wyjeździe jest mały zestaw do manicure. Jestem z tych osób co same dbają o swoje paznokcie. Nie gonie do kosmetyczki "na paznokcie" co miesiąc lub nawet dwa razy w miesiącu. Przez to też mam paznokcie w dobrym stanie i nie mam zniszczonej płytki paznokcia. Wiem, że osoby robiące hybrydy systematycznie - niestety mają ten problem i trudno im odbudować i zregenerować stan paznokci.

Gabriella Salvete Tools zestaw do manicure to mały i podstawowy zestaw każdej kobiety, a nawet mężczyzny. Zapewnia on idealnie zadbane i pięknie wyglądające paznokcie.


W skład zawartości zestawu wchodzą:
- pilniczek do paznokci
- nożyczki do paznokci
- pęseta
- cążki do paznokci
- narzędzie do wycinania skórek
- etui
Czyli wszystko to co potrzebne jest do szybkiej poprawy wyglądu paznokci. Przycięcie, spiłowanie, nadanie nowego kształtu paznokciom itp.


Zestaw ten jest doskonały np. na pomysł na prezent. Tak! to nic dziwnego i strasznego wręczyć taki podarunek bliskiej osobie, siostrze, przyjaciółce, koleżance. Jest on na pewno praktyczny i przydatny. Do tego ładnie się prezentuje, a kolor etui czyli tej zamykanej ala portmonetki można wybrać wśród bordowej, czarnej, czy niebieskiej (turkusowej). Ja wolałam kolor niebieski gdyż jest on uniwersalny zarówno dla mnie jak i mężczyzny. Niewielki rozmiar zestawu idealnie sprawdzi się na podróż, wakacje lub np. kiedy ktoś wyjeżdża do sanatorium, czy ma pobyt w szpitalu. Zaletą tego przybornika to jego optymalne rozmiary, które gwarantują wygodną manipulację. Dla mnie ten jego wygląd z zewnątrz naprawdę mi się podoba, wygląda nawet tak można powiedzieć jakby luksusowo - a zawartość dobrze się sprawdza. Za ok. 42 zł mam ładny zestaw do manicure.


A Wy kochani posiadacie takie zestawy do manicure? Na pewno w każdym domu taki się znajdzie.



pozdrawiam,
Donna

3 komentarze:

  1. Fajny zestaw, wszystko czego potrzebujemy do manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taki ale innej firmy, bardzo dobrze sprawdza się na wyjazdach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...