5 paź 2020

Zestaw upominkowy od Christiano Siriano. Woda perfumowana Silhouette + torebka.

Witam,



Październik to mój miesiąc - miesiąc rozpieszczania się i sprawiania sobie większych, czy też mniejszych przyjemności. To miesiąc moich małych świąt, czyli obchodzę wtedy imieniny i urodziny. Zawsze wtedy też jestem poszkodowana przez rodzinę, bo dostając prezenty - dostaje zawsze jeden! mówiąc, że to wspólny imieninowo-urodzinowy... ehh, dlatego też już do tego przywykłam i się przyzwyczaiłam. W związku z tym sama dla siebie szykuje sobie miłe niespodzianki :) Kto z Nas nie lubi niespodzianek? 


Na początku moim pierwszym prezentem był zestaw upominkowy od Christiano Siriano. W jego skład wchodziła woda perfumowana Silhouette + torebka. Zestaw ten upolowałam w perfumerii Notino. Nic tak nie cieszy kobiety jak nowy zapach, a jak jest do tego jeszcze nowa torebka to już mamy wielki uśmiech na twarzy. Ja tak miałam. Rozpakowując ten duży karton, (który też może posłużyć jako gotowe opakowanie prezentowe), ukazała mi się śliczna, duża, pojemna, czarna torebka. Jej minusem jest tylko to, że nie posiada ona żadnego zamknięcia - nie ma w środku zameczka, czy chociażby jednego przycisku na klik, więc trzeba uważać będąc np. gdzieś w tłumie, aby nikt nam nic nie ukradł. Możemy więc tam rzucić do niej jakąś apaszkę i zakryć te nasze kobiece torebkowe skarby. Torebka ta posiada także napis: Christian Siriano Silhouette, więc na pewno wyróżni się wśród innych. Jest fajna, pojemna i w sam raz na spotkania z przyjaciółkami, czy luźne wycieczki.


Kilka słów o samej marce:
Pierwsze perfumy dla kobiet o nazwie Silhouette zostały zaprezentowane w 2014 r. Inspiracją dla niecodziennego flakonu stała się plisowana suknia wieczorowa, co jest dowodem oryginalnego, nietradycyjnego stylu marki Christian Siriano. Perfumy te będą idealne dla każdej kobiety. Ich wspaniały, wyrafinowany zapach będzie doskonałym towarzyszem w każdej sytuacji. Wypróbuj perfumy Christian Siriano i podkreśl swą niepowtarzalną osobowość!


Przechodząc teraz do zapachu Silhouette - w tym flakoniku to ja się zakochałam w pierwszej sekundzie jak tylko zobaczyłam go na żywo. Widziałam go wcześniej oczywiście na zdjęciu, ale uwierzcie - jego piękno i zachwyt jaki jest na żywo jest nie do opisania. Flakonik robi niesamowite wrażenie. Jest mega elegancki i czarujący. Nie wiedziałam na początku jak się go otwiera, nie chciałam go uszkodzić, żeby gdzieś nie pękł, ale bez problemu już po kilku chwilach domyśliłam się i byłam zaskoczona takim otwarciem. Flakonik przyozdabia mi teraz moją półkę z perfumami i wyróżnia się na pierwszym miejscu. Jak zatem pachnie? To zapach typowo jesienny i zimowy. Jest słodko-orientalny. Taki właśnie szukałam na obecną porę roku.  Chciałam coś nowego i idealnie trafiłam. 

W jego nutach znajdziemy między innymi:

Głowa: czerwona porzeczka, zielone jabłko, mandarynka, zielona nuta, grejpfrut
Serce: róża, jaśmin, frezja
Podstawa: piżmo, bursztyn, benzoina, fasola tonka, ambra, mech
Grupy zapachów: orientalne, kwiatowe


Kochani, lubicie się czasem rozpieszczać i kupować prezenty same od siebie, dla siebie?
U mnie na tym jeszcze nie koniec, niedługo ciąg dalszy mojego rozpieszczania się, powiedzmy że ten upominek był na imieniny, a na urodziny będzie już coś do pielęgnacji do domowego Spa :)




pozdrawiam,

Donna

14 komentarzy:

  1. Ta butelka u Ciebie na instagramie mnie olśniła, spróbuję w Notino poszukać stacjonarnie i sprawdzić jak pachnie :) A do torebki kup sobie taki materiałowy organizer ściągany sznureczkami bądź na zamek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. The bottle and the bag look wonderful.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, butelka też jest piękna! :)
    Would you like to follow each other?
    fiftyshadesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pewna, że byłabym tymi perfumami zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za polecenie. świetny zestaw na prezent urodzinowy mamy

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo oryginalny flakonik, ciekawa jetem czy zapach ostatecznie by mi się spodobal

    OdpowiedzUsuń
  7. Flakoniki absolutnie nietuzinkowe i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Flakonik jest urzekający i pięknie by się prezentował na mojej toaletce

    OdpowiedzUsuń
  9. ten flakonik jest przecudowny:) nigdy tak fikuśnego nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny zestaw. Zawsze moją uwagę przyciągają oryginalne kształty flakoników od perfum.

    OdpowiedzUsuń
  11. Flakonik jest bardzo oryginalny, podoba mi się. Nie wiem jednak, czy te nuty zapachowe przypadłyby mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, często kupuję prezenty dla siebie, bo uważam, że też na to muszą się znaleźć fundusze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Butelka niebanalna, niesamowita i niecodzienna. Chciałabym zobaczyć w realu. Zaintrygowała mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...