28 kwi 2020

Moja nowa bielizna: Nipplex i Kinga ze sklepu Moja Fantazja.

Witam,



Damska bielizna to jak druga skóra kobiety. Dobór odpowiedniego rozmiaru jest tu mega ważny. Wiele kobiet niestety nie umie go dobrze dobrać i czuje się potem mało komfortowo na co dzień. Z miseczek nie może 'wypływać' biust, nie może też z boku tworzyć się tzw. 'bułeczki', czyli także wypływanie skóry, a zapięcie z tył powinno być na równi jak mamy obwód pod biustem. Im wyżej zapięcie, tym źle dobrany mamy ogólnie stanik. Każdy producent zajmujący się bielizną posiada też swoje rozmiary, dlatego każdy model jest inny i tu należy przed zakupem zapoznać się z danym rozmiarem w tabelach. Nie zawsze ten sam rozmiar jest taki sam z różnych firm. Skąd to wiem? Znam to z doświadczenia i z pracy. Kiedyś pracowałam w tej branży i trochę wiedzy na ten temat posiadam, aczkolwiek nie wróciłabym już do tego zawodu. Fajnie natomiast jest teraz wykorzystać tą wiedzę, kiedy wybieram bieliznę dla siebie i wiem na co zwracać uwagę. W dzisiejszym wpisie przedstawiam Wam moją nową bieliznę: Nipplex i Kinga, a pochodzi ona z internetowego sklepu Moja fantazja.


Nipplex Sofia biustonosz push-up

Kobiecy i pełen uroku model bielizny damskiej Sofia utrzymany w pudrowo-różowej tonacji kolorystycznej od marki Nipplex. Biustonosz typu push-up doskonale zbiera, modeluje oraz unosi kobiecy biust ku górze. Usztywnione miseczki, okryte delikatnym kwiatowym haftem dodają bieliźnie niezwykłej urody i kobiecości. Bielizna damska posiada dodatkowe wkładki push-up z możliwością wyjęcia, regulowane, odpinane ramiączka oraz trzystopniowe zapięcie na dwie haftki. Gładkie boczki wzmocniono dodatkowo elastyczną siateczką. Całość dopełnia mała satynowa kokardka umieszczona u styku miseczek.


W bieliźnie tej mega dobrze się czuję, rozmiar który wybrałam dla siebie idealnie do mnie pasuje. Bielizna nie uwiera, nie odstaje, jest super dopasowana. Czasem mam wrażenie, że nie czuję jej na sobie, bo jest tak mega wygodna. Jej delikatny pudrowo-różowy kolor z opisu, na żywo wpada w ecru i bardzo przypadł mi do gustu. Nie prześwituje przez białe bawełniane bluzeczki, jakby stapia się z kolorem skóry. W bieliźnie tej podobają mi się wykończenia, delikatne koronki dodają jej eleganckiego uroku, nie są wulgarne, a dyskretnie podkreślają całość. Majteczki tu są przepiękne wycięte, koronka zdobi je z przodu ładnie się prezentując. Komplet tej bielizny jest bardzo elegancki. Ja jestem nim zachwycona. 


Kinga Giacomo biustonosz push-up
Oryginalny i czarujący biustonosz push-up z kolekcji "Carnival of Venice" firmy Kinga. Model zachwyca szykownym połączeniem gładkiej, włoskiej satyny w modnym odcieniu fioletu ze zmysłowym czarnym tiulem drukowanym w subtelne kropeczki. Elegancka ozdoba w postaci lśniącej klamerki z aksamitką nadaje całości luksusowego charakteru. Boczki uszyte zostały z podwójnego, elastycznego tiulu. Usztywniane miseczki typu push-up optycznie powiększają i kusząco unoszą biust. Ramiączka ozdobne, regulowane, odpinane.


Bieliznę z Kingi także bardzo lubię, znam i mam już kilka innych modeli od tego producenta. Tu bielizna także dobrze się nosi i służy na długo. Tym razem wybrałam coś ciemnego, z myślą o czarnych ubraniach. Ten model spodobał mi się za ciekawe połączenie kolorystyczne i wzór. Nie jest on bardzo przesadzony. Jest czarujący to fakt, ale w bieliźnie chyba oto chodzi, by była trochę sexi. 



Drogie Panie jaką bieliznę Wy nosicie?
Na co zwracacie uwagę przy jej wyborze, na kolor, na koronki a może lubicie bez dodatków gładkie jednokolorowe?
Czy Wasi Panowie kupują Wam bieliznę, znają Wasz rozmiar?



pozdrawiam,
Donna 


14 komentarzy:

  1. Ten pudrowo-różowy jest obłędny, sama z wielką dumą bym taki nosiła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo ten ciemny stanik jest super, bardzo ładny model i seksowny za sprawą tej koronki

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam markę Kinga, mają fajne wzory i mocno rozbudowaną rozmiarówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten różowy komplecik - cudo :) marek nie znałam niestety, ale widzę, że warto się zainteresować
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  5. Fioletowo-czarny biustonosz obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten różowy komplecik piękny i bardzo kobiecy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ten pudrowy komplecik. Ja lubię zarówno koronki jak i gładkie, różnie bywa, zależy na co akurat mam ochotę. Zdarza się, że mój R. kupuje mi bieliznę i z rozmiarem trafia idealnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przez ponad 5 lat pracowałam w salonie z bielizną, mam za sobą kurs brafitterski i inne wymagane szkolenia - ale osobiście najchętniej noszę zupełnie gładkie bardotki, bez jakichkolwiek ozdobnych elementów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten jasny komplet bielizny bardzo mi się podoba, jest kobiecy, seksowny i romantyczny. Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety dobrać sobie odpowiednią bieliznę to sztuka! Jeszcze żeby stanik nie robił siniaków albo ran od koronek. Ten jasny komplet jest przepiękny. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...