2 lis 2018

Inspiracje zapachowe na Singles day 11.11 razem z iperfumy.

Witam,


Do Polski przychodzą ze wszystkich stron świata różne święta/zwyczaje/tradycje, które my Polacy zaczynamy obchodzić nieco później, a potem już o nich pamiętamy z roku na rok. Czy wiecie, że 11 listopada obchodzony jest dzień singla? Ja o tym dowiedziałam się całkiem niedawno, bo ten dzień kojarzył mi się zawsze z Narodowym Świętem Niepodległości. Tak się składa, że ja ten dzień zawsze odbierałam jako dzień wolny od pracy i chwila oddechu dla siebie, by zregenerować szybko organizm od codziennych obowiązków. 

Ale wracając do dnia singla to święto pochodzi z Chin i jest dniem na szaleństwa zakupowe online. Dlaczego ta data 11.11? ponieważ liczba "1" przypomina osobę, która jest sama. Z tej okazji moja ulubiona perfumeria iperfumy by Notino również organizuje 11.11 Singles day, czyli Dzień Singla, gdzie bestsellerowe, kultowe, wyjątkowe i słynne produkty będą przecenione. Och, kto z Nas nie kocha promocji. Każdy singiel tego dnia i nie tylko singiel, będzie mógł zrobić zakupy o obniżonych cenach, a zawsze to cieszy, jak w kieszeni coś się zaoszczędzi i wybierze coś sam niż jak dostanie nietrafiony prezent. Teraz często spotkać można singielki czy single i to normalne - bo życie pisze różne scenariusze, ale najważniejsze by w tych chwilach móc się samemu rozpieszczać i czuć się dobrze oraz świętować swój dzień. 

Jakie są więc moje propozycje na poprawę humoru i inspiracje zapachowe, by móc się jak najszybciej zakochać? - Zapraszam Was kochani na mały przegląd pięknych damskich zapachów.

Luksusowy damski zapach Lancôme La Nuit Tresor to niekończąca się opowieść o nocnym niebie. Inspiracją dla niego była namiętna noc zakochanych. Dowiedz się, jak pachnie prawdziwa miłość w kobiecym zapachu.

Głowa: czarna róża
Podstawa: czekoladka, kadzidło, liczi, papirus
Serce: orchidea, wanilia
Grupy zapachów: orientalne

Jean Paul Gaultier Scandal
Jean Paul Gaultier Scandal Scandal tajemnicza woda perfumowana jest pełna podniecenia, pożądania i prowokacji.

Głowa: gardenia, grejpfrut
Podstawa: paczuli
Serce: miód 
Grupy zapachów: kwiatowe, szyprowe

Chloé Chloé
Woda perfumowana Chloé Chloé jest pełna entuzjazmu, fantazji i zmysłowości. Wyraża poczucie stylu idealnej kobiety, która kocha modę, elegancję i kreatywność.

Głowa: frezja, liczi, piwonia
Podstawa: bursztyn, jałowiec wirginijski
Serce: konwalia, magnolia, róża
Grupy zapachów: kwiatowe, orientalne

Woda perfumowana Boss The Scent marki Hugo Boss stanie się Twoim tajnym pomocnikiem w uwodzeniu. Ten zmysłowy zapach jest w stanie rozpalić ogień namiętności w Twoim obiekcie pożądania.

Głowa: brzoskwinia, frezja
Podstawa: kakao
Serce: osmanthus
Grupy zapachów: kwiatowe, owocowe

Paco Rabanne Olympéa
Paco Rabanne Olympea to niezwykły zapach dla kobiet, który łączy w sobie ulubioną klasykę i prowokacyjnego ducha współczesności. Za sprawą tego zapachu staniesz się namiętną i nowoczesną boginią, której nie oprze się żaden mężczyzna. Zapach dla kobiet Paco Rabanne Olympea jest dynamiczny i pełen namiętności, tak samo jak kobieta, której stał się towarzyszem.

Głowa: imbir, jaśmin, mandarynka
Podstawa: bursztyn, drzewo sandałowe, kaszmir
Serce: sól, wanilia
Grupy zapachów: kwiatowe, orientalne


Drogie singielki (i nie tylko) jakie najbardziej zapachy lubicie? 
kwiatowe, owocowe, zmysłowe, orientalne?
Czy skusicie się na szaleństwo zakupowych promocji tego dnia? 11 listopad już niedługo :) 



pozdrawiam,

Donna

22 komentarze:

  1. Ja zaś kocham Lancome Tresor *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tego święta, dopiero na jednym z blogów dziś przeczytałam, że wgl takie coś jest :D
    Szkoda, że w Polsce się go nie obchodzi jakoś huczniej :)

    Pozdrawiam:)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Polski wszystko przychodzi z opóźnieniem, może kiedyś i my będziemy go hucznie obchodzić :)
      też nie znałam tego święta, ale fajnie że takie jest :)

      Usuń
  3. Ciekawy post. Ja zwykle używam delikatnych kwiatowych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, delikatne kwiatowe też lubię :) najbardziej w lecie.

      Usuń
  4. Mój numer jeden wśród zapachów to nieprzerwanie Black Opium :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam tylko z próbek, ale dużej buteleczki jeszcze nie miałam :)

      Usuń
  5. Znam Olympéa i Hugo Boss, ładne zapachy. Ciekawi mnie, jak pachnie Jean Paul Gaultier Scandal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hugo Boss mnie kręci, muszę go powąchać :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Znam jedynie z miniaturki :) długo utrzymuje się na skórze :)

      Usuń
  7. Ja się nie skuszę bo obecnie kwestii kosmetyków zapachów mam tak naprawdę wszystko co potrzebuję więc nie będę nic kupować A i tak za zakupami internetowymi nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) ja lubię zakupy internetowe i czasem z nich korzystam. ps. też mam dużo zapachów, ale używam je codziennie, więc to co skończę, to już mnie kusi na coś nowego :D albo nieraz się dzielę z mamą, jak zużyje pół buteleczki ona dostaje pół, a ja wybieram już nowości :D

      Usuń
  8. Chloe zapachy znam i uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy najbliższej okazji na pewno odwiedzę perfumerię,aby poznać nową gamę zapachów dostępnych na rynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa co wybierzesz dla siebie :) jest tyle nowości, że nie wiadomo na co się skusić :D

      Usuń
  10. Ze wszystkich propozycji wybieram Hugo Boss Boss The Scent

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem fanka słodkich zapachów. Lubie kwiatowe i owocowe nuty zapachowe

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam pojęcia o tym, że takie święto istnieje! A zapachów chyba nie znam ��

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...