22 wrz 2018

Dior J'adore zapach legenda.

Witam,


Zapachy Dior uznawane są za eleganckie, perfekcyjne, luksusowe i te z wyższej półki francuskie perfumy. Pamiętam, że pierwszy raz je poznałam kiedy jeszcze studiowałam. Ok. 10 lat temu poznałam pierwszy raz zapach Dior J'adore i tak mi się on wtedy spodobał, że podoba się do dziś. Nie miałam go w dużej wersji, tylko w miniaturce, ale i tak go dobrze wspominam. Jego nuty zapachowe to:
Głowa: bergamotka, brzoskwinia, gruszka, magnolia, mandarynka, melon
Podstawa: cedr, jeżyny, piżmo, wanilia
Serce: fiołek, frezja, jaśmin, konwalia, orchidea, róża, śliwka, tuberoza


Na iperfumy.pl są często teraz na niego promocje, dostępny jest on w różnych pojemnościach od 1 ml jako próbka do 150 ml dużej pojemności. Ja obecnie posiadam 75 ml i taka wersja jest dla mnie odpowiednia.


Jaki jest więc ten zapach? 
Perfumy damskie J’adore to wyraz absolutnej kobiecości. Nowoczesny zapach Dior J’adore jest niezwykle lubiany przez wiele kobiet. Owocowo-kwiatowy zapach perfum J’adore łączy w sobie świeżą mandarynkę z jaśminem, orchideą i różą. Kwiaty ylang-ylang wnoszą do kompozycji powiew elegancji i oryginalności, a wspomniane wcześniej jaśmin i róża odzwierciedlają całą skalę emocji. Perfumy Christian Dior J’adore będą idealne do noszenia każdego dnia. Zapach ten rozgości się na twej skórze jak promienie słońca. Perfumy te to ponadczasowa klasyka, kobiecość i wdzięk. Opakowanie perfum o pięknych liniach i kształcie amfory ma symbolizować zmysłowość. Ta doskonała kompozycja zasłużyła na miano legendy. Jej piękno będzie doskonale podkreślać twą osobowość każdego dnia.

***
Osobiście dla mnie jest to świetny kobiecy zapach, choć spotkałam się również z tymi negatywnymi opiniami o nim. Ja jednak tak nie uważam, bo zapach jest naprawdę piękny. Delikatny kwiatowo - owocowy może być noszony przez cały rok. Podkreśla on subtelność i daje dobre samopoczucie. Nie jest to zapach męczący. Z tego co czytałam po jego premierze dobre kilkanaście lat temu powstało wiele inspiracji, jednak uważam, że co oryginał to oryginał. Jego flakonik to jego wizytówka, więc zawsze z nim kojarzy mi się tylko J'adore.


Czy znacie i lubicie ten zapach?



pozdrawiam,

Donna

9 komentarzy:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...