25 kwi 2018

Nowy kominek do palenia wosków Champagne Pearl marki Yankee Candle.

Witam,


Tak zleciało, że nie pokazałam Wam mojego nowego kominka do wosków, który jakiś czas temu postanowiłam sobie wymienić. Nie robię przerw w paleniu wosków i nie ograniczam się tylko na sezon jesienno-zimowy. W letnich dniach również palę woski, bo w ofercie np. Yankee są przecież piękne letnie, kwiatowo-owocowe-rześkie zapachy.


Zanim użyłam kominka pierwszy raz, zrobiłam mu zdjęcia, ale pale w nim woski już normalnie i powiem, że bardzo dobrze mi się w nim pali. Co prawda, kiedy zobaczyłam kominek na żywo wydawał mi się bardzo duży, porównując go ze starym. Przeszło mi też na myśl, że skoro ten kominek jest taki duży, to trzeba będzie wkładać naraz cały wosk?! Ale nie, nie ma takiej potrzeby i normalnie kruszę woski jak do tej pory na mniejsze kawałki. Kominek pochodzi ze sklepu goodies.pl i jest to kominek Champagne Pearl marki Yankee Candle na woski i olejki zapachowe wykonany z hartowanego szkła.


Na żywo jest piękny, lekki i trzeba uważać, aby nie upadł i się nie rozbił. Kominek ładnie będzie się prezentował do nowoczesnych i jasnych wnętrz, jest bardzo elegancki i też może być podarowany komuś na prezent, kto lubi woski, pachnidełka i aromaterapię. Osobiście mi się bardzo podoba, niby to tylko kominek, ale nie tylko służy do palenia, ale i też ładnie się prezentuje w pokoju. 


Jakie Wy macie kominki do palenia wosków czy olejków eterycznych? 
Co jaki czas je wymieniacie?



pozdrawiam,

Donna

3 komentarze:

  1. bardzo ładny, ja mam dwa takie lustrzane ale kolorowe już od dawna, super się sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dwa stare kominki kupione po 15 zł i jeszcze dają radę ;) Pierwszy, jaki miałam, kiedyś mi strzelił od wysokiej temperatury :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, chodzi za mną taki, który rzuca tak ładnie światło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...