16 cze 2017

Pilomax maska regenerująca do włosów suchych i zniszczonych Henna Wax.

Witam,



Lubię produkty Pilomax, a najlepiej sprawdzają się i działają u mnie maski regenerujące do włosów suchych i zniszczonych Henna Wax. Jest to moje już któreś opakowanie, dlatego pomyślałam, że coś więcej o owej masce napiszę, ba naprawdę pomaga i jest dobra. 


Opinia:
Opakowanie w tej masce bardzo mi odpowiada, dla mnie jest wygodne i praktyczne. Konsystencja jest na tyle fajna, średnio-gęsta i taka nie lejąca, że bez problemu wydostaje się ją ze środka. Jest kremowa o białym, ale takim perłowym kolorze. Po nałożeniu nie spływa z włosów. Staram się ją stosować jak mam więcej czasu, bo im dłużej się ją trzyma, tym daje lepsze efekty. Włosy są miękkie w dotyku, gładkie. Przy systematycznym używaniu robią się zregenerowane i lepiej się układają. Produkt nie podrażnia skalpu, więc mogę ją stosować nawet na skórę głowy. Co mnie cieszy w tej masce, to to że nie obciąża nawet cienkich włosów. Czy zmniejsza wypadanie? tego nigdy nie zauważyłam.


Kiedy czuję, że włosy robią się bez życia, ta maska daje im ratunek. Czuję różnicę, już po kilku zastosowaniach, więc chętnie do maski tej powracam, bo wiem że pomaga. Na wyjazd również ją zabrałam i dobrze się spisuje, przy innym klimacie/wodzie.



Czy macie swoje ulubione maski do włosów, do których chętnie wracacie?



pozdrawiam,

Donna

10 komentarzy:

  1. Ja stosuję różne maski, ale z tej firmy też jest bardzo dobra. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że nie obciąża cienkich włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś miałam tą maskę . mnie nie odpowiadała ale to było wieki temu

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama ją używa i bardzo sobie chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maski tej firmy były pierwszymi podczas mojej włosowej przygody ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej maski jeszcze nie miałam, ale kusi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawniej je uwielbiałam, ale teraz nie mam kompletnie czasu na maski do włosów ;)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie
    www.MALINOWAbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosowałam tą maskę bardzo dawno temu i pamiętam, że rzeczywiście dawała ładny efekt na włosach. Muszę do niej wrócić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...