28 kwi 2017

Dobroczynna moc natury - moje inspiracje.

Witam,


Nie dawno pisałam jak staram się spędzać czas poza miastem [klik] - lubię naturę oraz to co naturalne. Jednak żyjemy w takich czasach i miejscach, gdzie ta naturalność jest zabijana przez zanieczyszczone środowisko, fabryki, otoczenie, stres, żywność i wiele innych czynników - dlatego dziś naszło mnie na napisanie takiego wpisu motywacyjno-inspirującego o dobroczynnej mocy natury! Otaczajmy się jak najwięcej naturą - odłóżmy na bok internet, komórki, wyjedźmy z  zatłoczonego miasta do lasu - zobaczmy ile bogactwa natury jest blisko Nas, wystarczy się rozejrzeć, by Nasze dobre samopoczucie oraz to co daje Namatka natura wykorzystać jak najlepiej zarówno do pielęgnacji i zdrowego trybu życia.

Naturalnie znaczy swobodnie! 
  
Ogródkowe, domowe kwiaty - naturalne bez nawozów, nie tylko cieszą oko w ogrodzie czy zerwane stojące w flakonie, ale i delikatnie, subtelnie pachną. Święta, święta i po świętach? niekoniecznie... wielkanocna rzeżucha ma właściwości zdrowotne i kosmetyczne, jest źródłem potrzebnych naszemu organizmowi witamin - zwłaszcza witaminy C - i mikroelementów. To super dodatek do zielnika, który może nam towarzyszyć nie tylko w okresie marcowo-kwietniowym i kojarzącym się ze świętami, ale i cały rok. Lubicie rzeżuchę? ma ona pikantny smak, więc podkreśli sałatkę lub udekoruje kanapkę do pracy!


Owocki i cytrusy te zajadane na surowo są najwspanialszym źródłem witamin. Mogę z nich wyczarować również pożywne soki, koktajle, lody czy letnie sorbety. Już nie mogę doczekać się tego sezonu, kiedy to owoce i warzywa osiągną swoje 5 minut i będę je kupować na sprawdzonych ryneczkach, a nie w sklepowych marketach. 


Centrumiasta? - nie ważne, liczy się złapanie oddechu wśród zieleni i promyków wiosennego, naturalnego słońca - a to najlepsza chwila na pobudzenie hormonu szczęścia! 


Przystanek w ogrodach kwiatów? to kolejna inspiracja z mocą natury! kwiaty wplatają w Nasze życie tyle radości :) Nie znam kobiety, która by nie lubiła kwiatów.



Kosmetyki? owszem pielęgnacja jest ważna, ale lubię te dni kiedy nie muszę robić makijażu i wystarczy mi tylko zwykły krem nivea!


Lubię jak wiatr czesze moje włosy - lubię i noszę je przeważnie rozpuszczone! Wspomnienia z lata zawsze przypominają mi chwile, jak wiatr muskał ich dotykiem. 



...i dlatego do swojej pielęgnacji moimi kolejnymi produktami jest mleczna kolekcja do pielęgnacji włosów od Nivea. Wiecie, że już w Starożytności Kleopatra stosowała pielęgnację za pomocą mleka? 


Czym Wy się inspirujecie w naturze, jaką mocą?





pozdrawiam,

Donna

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie w tym ogrodzie kwiatów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię kwiaty ale nie mam do nich ręki, fajne inspiracje, u mnie cały kwiecień jest pochmurny i deszczowy, oraz zimny

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię jak wiatr czesze moje włosy, bo zaraz mam kołtuna :D Ale owoce też fantastycznie na mnie działają i ogórdki kwatowe ^^ Tydzień temu byłam we Wrocławiu w Ogrodzie japońskim, nie mogłam się napatrzeć na pięknie rozkwitnięte kwiaty ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...