24 lut 2016

Mały, szybki haul zakupowy.

Witam,


Weszłam do Rossmana po 'waciki' a przy okazji jeszcze to, jeszcze tamto i tak się uzbierało z jednej rzeczy kilka. Też tak macie? No ale cena wacików super, bo 140 sztuk za 1,99  warto wrzucić do koszyka :D W aptece dokupiłam dermokosmetyk z Pharmaceris oczyszczający płyn z serii T. Miałam kiedyś tą serie, ale tego płynu nie przypominam sobie, więc z chęcią wypróbuje :)


Z Bell kosmetyków dawno nie miałam, a że one ostatnio były na blogach opisywane, skusiłam się tylko na trzy. Lakier do paznokci nude 03, róż 02 i żel do brwi 01.


Oprócz tych drobnostek kupiłam jeszcze zapas past do zębów bo też były dobre ceny, więc jeśli macie braki w wacikach i pastach korzystajcie z promocji bo w tym tygodniu takowe w rossku są :)



pozdrawiam,

Donna  

19 komentarzy:

  1. Płatki lubię :) Ja do Rossmanna zawsze z listą chodzę, bo boję się, że wykupiłabym pół sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Regularnie kupuję ten plyn pharmaceris mężowi, dobrze się u niego sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy
    ciekawi mnie ten żel do brwi
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Róż bell prezentuje się ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam to, idę do sklepu po jedno, a kupuję jeszcze kilka innych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe zakupy. Teraz tylko testować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Waciki z Rossmann są ekstra. Ostatnio widziałam takie bio i na pewno kupie.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam te produkty z biedronki i intensywnie testuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O te waciki chyba zmieniły strukturę, muszę je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się dziś wybrałam po płatki i oczywiście o nich zapomniałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa tego różu z Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przypomniałaś mi, że muszę nabyć patyczki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zakupy, jeśli ja mam kupić tylko jedną konkretną rzecz wysyłam po nią męża bo inaczej było by tak jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też tak mam, że wchodzę po jedną rzecz a wychodzę z pięcioma :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Po zakupy wysłałam szwagra więc nie kupiłam, niczego więcej ale za to stałam się właścicielem złej szczoteczki do zebów :P takie są skutki lenistwa. ale waciki też dorwałam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten róż wydawał mi się mieć za dużo drobinek, jak go macałam w Biedrze :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...