23 gru 2012

Phamaceris T - Dermopielęgnacja skóry trądzikowej

Witam,


Kolejne produkty, które doczekały się swojej kolejki i mogę o nich coś napisać, gdyż poznałam ich działanie, efekty itd. i cały czas ich używam, a mianowicie będą do kosmetyki do pielęgnacji twarzy z Pharmaceris seria T. 

Z góry przepraszam, ale jak wgrałam zdjęcia to zorientowałam się, że nie pokazałam pianki oczyszczającej z tej serii. (będzie w osobnym wpisie - nic straconego)

W ramach współpracy z firmą Pharmaceris dostałam od Pani Magdy odpowiednie kosmetyki do mojego typu cery. 
PURI-SEBOTONIQUE tonik normalizujący do twarzy 
- wyciąg z tamaryndy, wyciąg z łopianu, cynk PCA,
SEBO-MICELLAR PŁYN MICELARNY T 
do delikatnego oczyszczania i demakijażu twarzy - wyciąg z łopianu, biotyna, jony cynku, kwas migdałowy,
SEBO-ALMOND PEEL 10% krem peelingujący II stopień złuszczania 
- 10% kwasu migdałowego, proteiny ze słodkich migdałów (rekomendowany na noc)
OCTOPIROX SPF 15 kojący krem do twarzy
octopirox, filtry UVA i UVB - skóra łojotokowa ze skłonnością do zaczerwień i łuszczenia się


Czym charakteryzuje się seria

  

Dermopielęgnacja skóry trądzikowej


"Wybierz linię dermokosmetyków Pharmaceris T, jeżeli Twoja skóra ma skłonność do przetłuszczania się, pokryta jest zmianami zapalnymi i zaskórnikami oraz ma rozszerzone pory. Poczujesz się pewniej, gdy stanie się gładka, oczyszczona i uwolniona od wszystkich niedoskonałości. 
Dermokosmetyki z linii Pharmaceris T do pielęgnacji twarzy i ciała powstały w oparciu o substancje aktywne regulujące pracę gruczołów łojowych. Zawierają również substancje o działaniu antybakteryjnym. Preparaty mają bezpieczne, hipoalergiczne formuły."


Opakowania produktów z góry. W dłoni bardzo dobrze się trzyma, jednak wylewanie na wacik płynu, czy toniku bywa dla mnie szczerze powiem męczące, gdyż za każdym razem wydaje mi się, że coś mi ucieknie i poleje się po butelce. Ale spokojnie, nauczyłam się aplikować i jest Ok ;) 


OCTOPIROX SPF 15 Kojący krem do twarzy octopirox, filtry UVA i UVB - skóra łojotokowa ze skłonnością do zaczerwień i łuszczenia się.

Wskazania i działanie 
"Codzienna pielęgnacja skóry zaczerwienionej, łojotokowej, ze skłonnością do nadmiernego łuszczenia się, szczególnie wokół skrzydełek nosa, między brwiami, na czole i w okolicy ust. Krem polecany jest także do pielęgnacji skóry osób prowadzących kurację leczniczą z powodu łojotokowego zapalenia skóry oraz jako profilaktyka zapobiegania nawrotom łuszczenia się skóry. 
Specjalistyczny krem o działaniu kojącym, nawilżającym i natłuszczającym. Ogranicza nadmierne rogowacenie skóry i zmniejsza skłonność do podrażnień. Dzięki zawartości Octopirox® przywraca równowagę mikroflory naskórka, zapobiegając nawrotom dolegliwości. Działa przeciwzapalnie."

Moja opinia:
Kremu używam rano pod makijaż. Czuje, że moja skóra oddycha, gdy mam ten krem na twarzy. Nie zatyka porów. Ładnie wygładza skórę. Nawilża i nie powoduje podrażnień.
Tubka kremu jest mała, gdyż ma zaledwie 30 ml pojemności, ale krem jest wydajny, bo nie potrzebujemy go dużo nakładać na twarz, mała aplikacja naprawdę wystarcza. Wchłania się nawet dość szybko i nie roluje pod podkładem. 


Składniki kremu kojącego:

Aqua, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Paraffinum Liquidum, Caprylic/Capric Triglyceride, Potassium Cetyl Phosphate, Hydrogenated Decyl Olive Esters, Glycerin, Cetyl Alcohol, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Sodium Polyacrylate, Ethylhexyl Triazone, Piroctone Olamine, Allantoin, Citric Acid, Chlor- -phenesin, Methylparaben. 



Konsystencja obydwóch kremów. Krem peelingujący II stopnia złuszczanie jest jaśniejszy, a krem kojący biały - kremowy. Zapach kremu na noc jest jakby taki maściowy, ale da się znieść, mi nie przeszkadza, gdyż szybko się ulatnia. 

SEBO-ALMOND PEEL 10% krem peelingujący II stopień złuszczania 

Od producenta:
"Krem złuszczający z 10% zawartością kwasu migdałowego rekomendowany jest do specjalistycznej kuracji przeciwtrądzikowej. Wysoka zawartość kwasu migdałowego intensywnie złuszcza i regeneruje naskórek, poprawiając stan skóry trądzikowej. Dzięki specjalistycznie opracowanej recepturze krem rozjaśnia nieregularne przebarwienia powierzchowne i pozapalne. Polecany jest również do stosowania w celu zapobiegania i zmniejszenia oznak starzenia się skóry. Proteiny ze słodkich migdałów wygładzają naskórek, a skóra staje się świeża i wypoczęta. Produkt może być stosowany samodzielnie lub w dwu-stopniowej kuracji złuszczającej z kremem SEBO - PEEL 5%. Przy kuracjach kwasem migdałowym w ciągu dnia zaleca się stosowanie kremów z filtrami zabezpieczającymi przed promieniowaniem UVA i UVB o SPF min. 20."

Składniki kremu peelingującego II stopień złuszczania:
Aqua, Mandelic Acid, Butylene Glycol, Glycerin, Tromethamine, Isohexadecane, Dicaprylyl Ether, Cyclopentasiloxane, Cetyl Alcohol, Sodium Polyacrylate, Cyclohexasiloxane, Cetearyl Alcohol, Xanthan Gum, Methyl Glucose Sesquistearate, Ceteareth-20, Silica Dimethyl Silylate, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Seed Extract, Methylparaben, Parfum


 Moja opinia: 
SEBO-ALMOND PEEL 10% krem peelingujący II stopień złuszczania - kremu używam na noc. Rano gdy wstaje moja buzia jest "zdrowsza"i wygląda na wypoczętą, tak jak obiecuje producent, tak właśnie jest,  Widzę, że mam coraz mniej czarnych punkcików. Z każdym dniem jest lepiej. Nie wiem co ten krem robi w nocy, ale widzę zdrowszą skórę :) Pomijam fakt, że buzia się świeci ale z rana i tak oczyszczam, myję buzię itd. więc to świecenie mi w niczym nie przeszkadza. Krem ma 50 ml i starczy mi na długo, gdyż nie nakładam go zbyt dużo, mała aplikacja w zupełności wystarcza. Dodatkowo krem posiada pompkę, więc małe 'ziarenko' jak najbardziej wystarczy. 




 Wystarczy kliknąć na powiększenie i poczytać informacje z opakowań. 






PURI-SEBOTONIQUE Tonik Normalizujący do twarzy
"Skutecznie usuwa zanieczyszczenia oraz pozostałości makijażu. Łagodzi zmiany trądzikowe dzięki zawartości tamaryndy. Normalizuje wydzielanie łoju i reguluje skład flory bakteryjnej dzięki czemu pomaga zapobiegać powstawaniu zmian trądzikowych i zaskórników."

Sposób użycia:
"Umyć skórę twarzy przy użyciu Delikatnej Pianki Pharmaceris T. Następnie nanieść tonik na płatek kosmetyczny i przetrzeć delikatnie skórę twarzy. Stosować dwa razy dziennie – rano i wieczorem."

Składniki toniku
Aqua, Glycerin, Propylene Glycol, Panthenol, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Disodium EDTA, Burdock (Arctium Majus) Extract, Tamarind (Tamarindus Indica) Extract, Zinc PCA, Biotin, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum 



                                 Moja opinia:
 PURI-SEBOTONIQUE tonik normalizujący do twarzy - świetny kosmetyk, bardzo delikatny, przyjemnie pachnie, dobrze oczyszcza. Jeśli chodzi o błyszczenie, skóra błyszczy się jak błyszczała - a może ja nie zauważyłam niczego? Przede wszystkim używam toniku, po to aby oczyścić twarz i przygotować ją na nałożenie kremu. Skóra jest miękka w dotyku i robi się wygładzona. W przyszłości powrócę do tego toniku. 

SEBO-MICELLAR PŁYN MICELARNY T 
Do delikatnego oczyszczania i demakijażu twarzy

Wskazania i działanie płynu micelarnego

"Codzienne oczyszczanie skóry trądzikowej, przetłuszczającej się, skłonnej do powstawania zaskórników, z istniejącymi zmianami trądzikowymi. Skutecznie zastępuje tradycyjne środki myjące. Płyn delikatnie i skutecznie usuwa zarówno zanieczyszczenia skóry twarzy jak i makijaż, bez konieczności użycia wody. Innowacyjny kompleks oparty na wyciągu z łopianu, biotyny, soli cynku oraz kwas migdałowy działają antybakteryjnie i normalizują wydzielanie sebum. Glukonian cynku i olej jojoba hamują rozwój trądziku, reakcje zapalne i poprawiają nawilżenie skóry."

Składniki płynu micelarnego:
Aqua, Polysorbate 20, Propylene Glycol, PEG-10 Olive Glycerides, Zinc Gluconate, Disodium EDTA, Mandelic Acid, Arctium Majus (Burdock) Extract, Lonicera Caprifolium (Honeysuckle) Flower Extract, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Zinc PCA, Lonicera Japonica (Honeysuckle) Flower Extract, Biotin, Polyaminopropyl Biguanide, Parfum

                                         Moja opinia:
SEBO-MICELLAR PŁYN MICELARNY T  - bardzo dobrze odświeża, z początku czuję jakby lepkość na skórze, ale to szybko mija. Wydaje mi się, że po płynie skóra się matowi (co w przypadku toniku tego nie zauważyłam) i zapach jest również bardziej wyrazisty niż tonik. Z obu produktów jestem zadowolona z płynu jak i toniku. Oba produkty oczyszczają i wygładzają moją buźkę ;) Nie uczuliły, nie podrażniły. Są delikatne. Sprawdziłam i polecam dla wszystkich tych, którzy borykają się z tłustą/mieszaną trądzikową cerą. 




 Więcej o produktach z serii T można poczytać


Serdecznie dziękuję za podarowane mi kosmetyki.

A czy Wy znacie tą serię kosmetyków? 
Jak Wasze wrażenia? 



pozdrawiam,

Donna


6 komentarzy:

  1. Oj z wielką chęcią bym sama przetestowała taki zestawik! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Recenzja brzmi ciekawie, ale ja jakoś nie ufam tej firmie. Miałam pare ich produktów i na mnie nie działały.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam, :) udanych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kompleksowa pielęgnacja.
    Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chyba skuszę na te dwa kremiki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ja nie mam trądziku na szczęście, ale opisałąm wszytsko jak w encyklopedii ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...