4 lut 2019

Colgate Max White One wybielająca pasta do zębów.

Witam,



Odkąd naturalne pasty do zębów stały się na topie, tak te zwykłe drogeryjne odchodzą na bok. I coś w tym jest, bo ja także zwracam uwagi na te naturalne, ale te drogeryjne jakie dotąd używałam i znam sprawdzają się też dobrze i nie mam  do nich zastrzeżeń. Czasami wracam do tych co lubię i taką pastą jest m.in Colgate Max White One, wybielająca pasta do zębów, która ostatnio ukazała się już w denku tzn. jej puste opakowanie. Nie jest to pierwsza lepsza pasta wybrana w drogerii, a pasta która naprawdę działa i kosztuje grosze. Poznałam ją już dobry jakiś czas temu, bo polecała ją jedna youtuberka, której uśmiech jest olśniewający. Dostaje ona mnóstwo komplementów, co robi że jej zęby są tak białe. Pastę więc kupiłam, użyłam i powracam do niej od czasu do czasu, bo fenomenalnie u mnie też działa. Czasem coś na co nie zwracamy uwagi okazuje się być naprawdę godne polecenia, tanie i dobre :) 


Pasta do zębów Colgate Max White One jest przeznaczona do delikatnego wybielania zębów. Skutecznie usuwa niepożądane przebarwienia z zębów, a przy regularnym stosowaniu wynagradza bardziej promiennym uśmiechem. Wybiela zęby, walczy z próchnicą zębów i osadem nazębnym, gwarantuje delikatną pielęgnację szkliwa zębów oraz odświeża oddech.


Pasta posiada 75 ml pojemności, szkoda że tak mało, bo lubię jak pasta ma 100 ml. Jej miętowa konsystencja bardzo dobrze oczyszcza zęby i odświeża oddech. Przy szczotkowaniu czuć, że zęby są dobrze myte, dziąsła nie są podrażnione, a czuć wyraźny miętowy posmak. Przy systematycznych użyciach tej pasty moje zęby stały się bielsze i to da się zauważyć. Lubię to uczycie jak zęby zaraz po umyciu są takie 'śliskie' i dobrze oczyszczone. Efekt jaki daje ta pastę bardzo mnie zadowala, a kosztuje naprawdę niewiele, co najmniej jakbym używała pasty z wyższej półki. Nie sądziłam, że 'zwykła wybielająca' pasta od Colgate, przyniesie takie efekty wow. Podoba mi się i lubię jak w paście są też takie mikrogranulki, które rozpuszczają się i jeszcze dokładniej czyszczą powierzchnię szkliwa.


Szczerze to tych zwykłych tanich past od Colgate nie lubię, nie są one złe, ale takie nieco za słabe, jeśli chodzi o moje preferencje w czyszczeniu zębów. Natomiast seria wybielająca Max White One ta w czerwonych opakowaniach jest super!




pozdrawiam,

Donna

8 komentarzy:

  1. Bardzo bym chciała poużywać takich tańszych past, ale bolą mnie po nich zęby :/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nie wybielała, ale mam problem przez wieloletnie przyjmowanie leków. Nawet paski nie dały rady.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecnie to moja ulubiona pasta do zębów 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Często kupuję te pasty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam ją ostatnio w Rossmannie i niedługo zacznę używać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie będę musiała przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Od jakiegoś czasu wyłącznie stosuje tą pastę i jak do tej pory jestem z niej zadowolona :) Ciekawy wpis zaprasza do mnie na modnenewsy.pl możliwe, że coś Ciebie zainteresuje. A ja z ogromną przyjemnością jeszcze Ciebie odwiedzę, pozdrawiam kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez niezbyt lubię ta firmę, ale skoro polecasz tą pastę to ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...